مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خبر داد

اعزام ۲۷ دستگاه آتش نشانی از چهار استان کشور به مهران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: ۲۷ دستگاه ماشین آتش نشانی از چهار استان مختلف کشور دیروز عازم شهر مهران شده اند.

نصرت اله لطفی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام اظهار کرد: ۲۷ دستگاه ماشین آتش نشانی از چهار استان مختلف کشور دیروز عازم شهر مهران شده اند.

وی مطرح کرد: این ادوات آتش نشانی از استان‌های تهران، قزوین، اصفهان و مرکزی به شهر مهران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های آتش نشانی این استان‌ها نیز در ایام اربعین در مهران حضور خواهند داشت افزود: در صورت نیاز از دیگر استان‌ها برای حضور در ایلام درخواست نیرو خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام افزود: آتش نشانان استان‌های معین پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی، پایانه مسافربری برکت، پارکینگ بزرگ اربعین، شهر مهران و طول مسیر ایلام به مهران را پوشش می‌دهند.

وی بیان کرد: آتش نشانان استان‌های معین تا چهار روز پس از اربعین و موج بازگشت زائران در استان ایلام فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

وی اظهار کرد: نیرو‌های آتش نشانی شهر ایلام نیز از حد فاصل تونل آزادی در انتهای مسیر سیروان - ایلام تا تونل‌های دوقلوی راه کربلا در ابتدای مسیر ایلام - مهران و تا محدوده ششدار در حد فاصل چوار - ایلام را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با بیان اینکه تمام نیرو‌های آتش نشان ایلام آماده باش هستند، ادامه داد: ۲ ایستگاه آتش نشانی در میدان‌های قرآن و ارغوان در ورودی و خروجی شهر ایلام باتوجه به ازدحام جمعیت زائران در این ۲ نقطه مستقر شده اند.

وی با اشاره به پیش بینی تردد چهار میلیون زائر از استان ایلام، اظهار کرد: آتش نشانان مستقر در استان در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی از آمادگی لازم برای حضور در صحنه و اجرای عملیات امداد و نجات به ویژه در موج بازگشت زوار برخوردارند.

وی افزود: بیشتر حوادث در موج بازگشت زائران و به علت خستگی مفرط آن‌ها رخ می‌دهد و بنابراین این افراد در طول مسیر حرکت خود، استراحت کافی را مد نظر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.