تلاش موکب امداد زائر در خدمات‌رسانی به زوار اربعین

مسئول موکب امداد زائر در کرمانشاه گفت : این موکب در راستای خدمات‌رسانی تخصصی به زوار اربعین در تلاش است.

محمد ضیایی مسئول موکب امداد زائر در کرمانشاه گفت : موکب امداد زائر از سال ۹۷ کار خود را در کرمانشاه آغاز کرد و از سال قبل درصدد ارائه خدمات نوینی به زوار برآمد.

وی افزود: خدمات موکب امداد زائر در چند بخش به زوار ارائه می‌شود که از جمله آن می‌توان به خدمات تلفنی از طریق سامانه ۳۱۳۸ به‌منظور راهنمایی زواری که وارد استان می‌شوند، اشاره کرد.

ضیایی از ارسال پیامک راهنمایی برای زوار ورودی به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اطلاعات همه مواکب در سطح استان در سامانه مربوطه بارگذاری شده و در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

مسئول موکب امداد زائر در کرمانشاه تصریح کرد: درصدد فراهم‌سازی شرایطی هستیم که هر کرمانشاهی بتواند خدمات مورد نظر خود را به زوار ارائه دهد برهمین اساس برای جذب خدمت مردم استان و انتقال حال و هوای اربعینی در تلاش هستیم.

ضیایی اذعان کرد: در موکب امداد زائر نسبت به پخت غذا و توزیع میان مواکبی که امکان پخت غذا ندارند، به‌منظور توزیع میان زوار اقدام می‌شود. 

 وی افزود: طی سال گذشته علاوه بر ارائه ۱۰ هزار خدمت حضوری در ورودی شهر، ۱۰ هزار خدمت تلفنی به زوار اربعین ارائه شد همچنین ۲۰ هزار غذای اضطراری پخت شد و دراختیار مواکب قرار گرفت.

ضیایی از پخت و توزیغ غذا میان مواکب خبر داد و گفت: امسال نیز درصدد هستیم تا سه روز پس از اربعین از محل نذورات مردمی و کمک‌های خیرین هرشب دو هزار پرس غذا در آشپرخانه موکب پخت و نسبت به توزیع آن اقدام کنیم.

وی شمار خادمان موکب امداد زائر را ۶۰ نفر اعلام و تصریح کرد: موکب امداد زائر نهادی مردم نهاد است که برای ارائه خدمات به زوار و تسهیل‌گری برای آن‌ها تلاش می‌کند.

ضیایی از استمرار خدمات موکب امداد زائر تا شهادت امام رضا (ع) خبر داد و اذعان کرد: موکب امداد زائر پس از ایام اربعین به زوار عراقی که قصد تشرف به مشهد مقدس را دارند، خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد کرد .

برچسب ها: حج و زیارت ، مرز رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار