سه دستگاه آمبولانس مجهز به چابهار، دشتیاری و قصرقند از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص یافت

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: سه دستگاه آمبولانس مجهز توسط بنیاد مستضعفان با هدف رفع نیازهای مردم و همچنین ارتقای شاخص های بهداشتی این مناطق اختصاص یافت.

معین الدین سعیدی   اظهارکرد: همچنین اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت انجام که در این دیدار پیرامون رفع مشکل پروژه های بهداشتی حوزه انتخابیه و همچنین تامین تجهیزات مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: در این نشست موضوعاتی نظیر بررسی و نظارت تخصصی روی پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چابهار جهت برون رفت از چالش‌هایی که باعث رکود یا موانع پروژه‌ها شدند و بررسی و رفع موانع کمبود دارو و پزشک در حوزه انتخابیه مطرح شد.

سه دستگاه آمبولانس مجهز به چابهار، دشتیاری و قصرقند از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص یافت

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، زرآباد و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد می‌توان به تعیین تکلیف پروژه‌های محرومیت‌دایی جهت خروج از رکود و تسریع در شروع به کار پروژه‌های مصوب، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان چابهار، کنارک و نیکشهر و همچنین تسریع در مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی چابهار اشاره کرد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار