ارائه خدمت ۷ موکب تامین‌اجتماعی به زائران اربعین

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: هفت موکب سازمان تأمین‌اجتماعی در مرز‌های کشور و در شهر کربلا به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمات ارائه خواهند کرد.

احمد اسفندیاری در مراسم بدرقه اولین گروه از خادمان موکب شهدای تأمین اجتماعی با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان، با تأکید بر مشارکت داوطلبانه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع)، ضمن قدردانی از اعضای ستاد اربعین برای برپایی به‌موقع مواکب و ارائه خدمات مطلوب به زائران، اظهار داشت: ستاد ویژه اربعین از اواسط اردیبهشت سال جاری به ریاست مدیرعامل سازمان فعالیت خود را آغاز کرد و با همکاری و همدلی بخش‌های مختلف سازمان، برنامه‌ریزی برای برپایی مواکب و تمهید مقدمات ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) به بهترین نحو انجام شد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یک پدیده جهانی است، گفت: مسئولان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز همچون همه مسلمانان و شیعیان و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول در جمهوری اسلامی ایران در قبال این حرکت بزرگ مسئولیت دارند و به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان باید به بهترین نحو در امر خدمت‌رسانی به زائران حسینی اهتمام داشته باشیم و این خدمت‌رسانی باید به بهترین نحو انجام شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی با تاکید بر خودجوش و مردمی بودن این حرکت بزرگ اظهار داشت: بخش اعظم تأمین هزینه‌هایی که صرف برپایی مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمت به زائرین می‌شود از نذورات همکاران و کمک‌های داوطلبانه است و همکاران سازمان نیز به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در این امر مشارکت دارند و به‌طور کلی تلاش ما این بوده که مجموعه اقدامات مرتبط با موضوع اربعین به‌صورت مردمی و داوطلبانه باشد.

اسفندیاری درباره تعداد موکب‌ها و خدمات آن‌ها نیز گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در مجموع هفت موکب خدماتی در مراسم پیاده‌روی اربعین دارد که ۶ موکب در داخل کشور و در مرز‌ها و یک موکب در شهر کربلا ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عمدتاً خدمات درمانی و پشتیبانی درمان و تأمین دارو است، اما خدمات دیگر مانند پذیرایی، پشتیبانی فناوری ارتباطی و... نیز به زائران ارائه می‌شود.

اسفندیاری افزود: همچنین شرکت‌های زیرمجموعه شستا نیز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با قوت و قدرت از همه مواکب فعال در خدمت‌رسانی به زائران اعم از مواکب سازمان و غیر آن، پشتیبانی می‌کنند تا مراسم سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های پیش باشد و خدماتی که ارائه می‌شود کیفیت بهتری نسبت به سال‌های پیش داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تامین اجتماعی کلی پول میگیره از مردم .و متاسفانه هیچ جا قبولش ندارن و دارو رو آزاد میدن.انشاالله امام حسین اصلاحشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تامین اجتماعی باید حقوق ما بازنشسته ها رو بموقع بده الان دو روزه حقوق پرداخت نشده . بعد بره از کیسه ی خلیفه ببخشه .کار سیاسی و خود شیرینی نکنه .ما بازنشسته ها چند برابر مستحق تر ازون موکبها هستیم .
آخرین اخبار