چگونه از گم شدن وسایلمان در پیاده‌روی اربعین جلوگیری کنیم؟

زائران با ثبت‌نام در سامانه سماح، کارت زائر اربعین دریافت می‌کنند که روی آن کیو آر کد هم قرار دارد.

سامانه سماح برای ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین در دسترس قرار دارد و زائران می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه، از مزایای در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

امسال با توجه به درخواست زائران برای ایجاد تنوع در بیمه اربعین، سه بسته بیمه با قیمت‌های ۳۵، ۴۵ و ۵۵ هزار تومان با سقف تعهدات مشخص در نظر گرفته شده است.

ستاد مرکزی اربعین و سازمان حج و زيارت در اطلاعیه‌های مختلف به لزوم ثبت‌نام در سامانه سماح تاکيد کرده اند و از زائران خواسته با پرداخت حق بیمه، ثبت‌نام خود در این سامانه را قطعی کنند.

به همراه داشتن  کارت زائر چه ضرورتی دارد؟

چگونه از گم شدن وسايلمان در پیاده‌روی اربعین جلوگيري کنيم؟

پس از ثبت‌نام قطعی زائران در سامانه سماح، کارت زائر برای آن‌ها صادر می‌شود که روی این کارت کیو آر کد نیز قرار داد و مسولان سازمان حج و زیارت به عنوان متولی کمیته ثبت‌نام و اعزام زائران اربعین از افراد می‌خواهند که علاوه بر ثبت‌نام در سامانه سماح، کارت زائر را نیز با خود همراه داشته باشند.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص مزایای کارت زائر گفت: با استفاده از این کارت شناسایی زائران یا حتی وسایل آن‌ها در صورت مفقودی آسان می‌شود به همین علت از زائران می‌خواهیم که کیو آر کد ثبت شده روی کارت زائر را پرینت کرده و روی وسایل و تلفن همراه خود نصب کنند تا در صورت مفقودی همکاران ما بتوانند به آن‌ها کمک کنند.

برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
چکار کنیم وسائل مان د سفر اربعین حسینی گم نشود اولین کاری که باید انجام بدیم حواس شش گانه را جمع باید بکنیم همه را داخل کوله پشتی باید گذاشته شود و کیف پولی را داخل کیف کمری زیر لباس مان باید مخفی کنیم سال ۷۶ یکی از دوستان من داخل بازار کربلا ۱۵۰ هزار تومان پول نقد داخل کیف دستی اش بود دزد زد ته کیف دستی را با کارت موکت بری پاره شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
با سلام
جواب سوال: چگونه از گم شدن وسایلمان در پیاده‌روی اربعین جلوگیری کنیم؟
راهکار اول : حواسمان را جمع کنیم و گیج بازی از خودمان در نیاوریم.
آخرین اخبار