پیمانکار فاز ۲ بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان انتخاب شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از انتخاب پیمانکار فاز ۲ بیمارستان ۱۸۰ تخت‌خوابی ۱۷ شهریور برازجان و آغاز عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک خبر داد. 

دکتر ابراهیم رضائی  گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۶۰ میلیارد تومان جهت تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان مصوب شد و انتظار می‌رود که طی دو سال آینده این پروژه به اتمام برسد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جهت ساخت و فعال کردن پروژه، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در مجلس و دولت این پروژه از سال ۱۴۰۰ دارای ردیف ملی بودجه شده است. 

وی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه مذکور و کندی کار در سالیان اخیر، ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزارت بهداشت و سازمان برنامه، بخش‌های باقی‌مانده پروژه شامل تکمیل کار‌های ابنیه و تاسیسات در زمان لازم انجام شده و بیمارستان به افتتاح برسد. 

نماینده دشتستان در مجلس طراحی و پیش‌بینی انجام‌شده برای بیمارستان برازجان را کم‌نظیرخواند و گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های بستری زنان و مردان، اطفال، قلب، جراحی، داخلی، اورژانس، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان و کودکان، تصویربرداری و... بوده و مکمل بیمارستان شهید گنجی خواهد بود. 

رضائی اضافه کرد: ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور از اولویت‌های درمانی شهرستان دشتستان و استان بوشهر است و انتظار می‌رود که با مصوبه خوب دولت روند ساخت آن سرعت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.