ثبت نام بیش از ۲۰ هزار اصفهانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در این خطه در جشنواره کتابخوانی رضوی ثبت‌نام کرده‌اند.

 مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: تاکنون افزون بر ۲۰ هزار نفر در این خطه در جشنواره کتابخوانی رضوی ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود تا پایان مهلت ثبت نام این رقم افزایش یابد.

علی شاه‌نظری  افزود: با توجه به آنکه مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا اول مهرماه تمدید شده است، انتظار افزایش شرکت کنندگان استان در این رویداد را داریم.

او ادامه داد: امسال در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام رضا (ع)، جشنواره دارای بخش ویژه‌ای با محوریت حضرت امام حسن عسکری (ع) است.

مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی استان اصفهان یادآور شد: برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی از برنامه‌های مهم این نهاد در استان اصفهان است و این جشنواره در قالب کتابخوانی، دلنوشته و پویش برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.