حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدانی مطرح کرد؛

ارائه آموزش‌های بصیرت‌افزایی به سربازان در کنار آموزش‌های نظامی

ریاست اداره عقیدتی سیاسی ستاد وزارت دفاع گفت: با هدف آشنایی سربازان با آسیب‌های اجتماعی، ازدواج آسان، روش‌های اشتغال زایی و دشمن شناسی فرهنگی دوره‌های بصیرت‌افزایی برگزار می‌شود.

جدیدترین دوره بصیرت افزایی مرکز آموزشی شهدای جواد نیا از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۲۰ سرباز از استان‌های مختلف کشور در مجتمع فرهنگی_ زیارتی یاوران حضرت مهدی (عج) استان قم برگزار شد. 

هدف از برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی آشنایی سربازان وظیفه مرکز آموزشی جوادنیا با آسیب‌های اجتماعی، اهمیت تقوی و نقش امید آفرینی، ازدواج آسان، روش‌های اشتغال زایی، افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس و دشمن شناسی فرهنگی است. 

مراسم اختتامیه دوره بصیرت افزایی، با حضور حجت السلام و المسلمین حسینی سیدانی رئیس عقیدتی سیاسی اداره مرکزی وزارت دفاع و پشتیبانی و سرهنگ شکرالله بخشیان فرمانده مرکز آموزشی جوادنیا برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی سیدانی ریاست اداره عقیدتی سیاسی ستاد وازت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درباره ضرورت توجه انسان‌ها به سرمایه‌های مهم زندگی گفت: جوانی یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی است که باید قدر آن را دانست و تزکیه و تعلیم مطابق آیات قرآن کریم دو بال حرکت به جلو و عامل نجات انسان و جهان هستند که دوره‌های بصیرت‌افزایی به این مهم کمک می‌کند.

ریاست اداره عقیدتی سیاسی ستاد وازت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حمایت از طرح بصیرت افزایی ویژه سربازان ادامه داد: سربازانی که دوره‌های بصیرت‌افزایی را می‌گذرانند به‌عنوان سفیران معرفت و بصیرت در بین دیگر سربازان معرفی می‌شوند. همچنین اینکه راه دشمن شناسی شناخت دشمنی‌ها و مطالعه و مرور تاریخ است که بصیرت‌افزایی در این جهت قدم بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های بصیرت افزایی مرکز آموزشی شهید جوادنیا هر سه ماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: جهت استفاده هرچه بیشتر از اساتید برتر حوزه‌های مختلف دروس سبک زندگی اسلامی در استان قم برگزار و زیارت و بهره‌گیری از فضای معنوی حرم حضرت معصومه (ص) و مسجد مقدس جمکران در دوره بصیرت افزایی اثرگذاری و اثرپذیری را دوچندان می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار