فرمانده کل سپاه پاسداران:

امروز شهدا همانند ستارگان درخشان بر جهان اسلام و ایران اسلامی می‌درخشند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز شهدا همانند ستارگان درخشان بر جهان اسلام و ایران اسلامی می‌درخشند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره 3400 شهید استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... گفت: امروز شهدا همانند ستارگان درخشان بر جهان اسلام و ایران اسلامی می‌درخشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اردبیل سرزمینی است که با حماسه‌های بزرگ و با مردمان مومن شناخته می‌شود، می گوید: اردبیل سرزمینی است که دارای تاریخ ‌و دارای فرهنگ است.

او با بیان اینکه اگر ما توسط قدرت‌ها حذف نشده‌ایم و امروز با افتخار از مفا‌خر خود یاد می‌کنیم به برکت خون شهداست، تصریح کرد: شهید یک حققیقت زنده است و زنده‌تر از همه انسان‌ها شهدا هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حقیقت زندگی شهادت است، گفت: اگر شهادت نباشد زندگی به پایان می‌رسد و عزت از ملت گرفته می‌شود و ذلت جامعه را در بر خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سال‌هاست دشمنان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، افزود: دشمنان می‌خواهند بر سرنوشت مسلمانان مسلط شوند و مقدرات  ما را تعیین کنند.

او با بیان اینکه ما می‌خواهیم عدالت برقرار و کرامت انسان‌ها حفظ شود، گفت: ما چیزی غیر از این نمی‌خواهیم و گفته‌ایم پروردگار ما خداست و آنها نمی‌خواهند بپذیرند که پرورگار ما خداست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.