دستگیری عامل خرید و انتقال ۲ تن کابل سرقتی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: عامل خرید و انتقال ۲ تن سیم و کابل سرقتی مرتبط با ۲۵ فقره سرقت با همکاری پلیس آگاهی کرمان دستگیر شد.

سرهنگ اکبر نجفی گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در برخی نقاط شهرستان رفسنجان، ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با کنترل نامحسوس محدوده‌های مورد دستبرد سارقان و تجسس‌های بعدی ضمن اشرافیت اطلاعاتی با همکاری خوب پلیس آگاهی استان کرمان و اداره برق شهرستان، طی چندین روز تعقیب و مراقبت، فردی ۲۵ ساله از اتباع که مبادرت به خرید سیم و کابل‌های سرقتی می‌نمود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی افزود: این عامل خرید در بازجویی‌هایی به عمل آمده به ۲۵ فقره سرقت با همدستی باندی از سارقان و خرید سیم‌های سرقتی از آنان اعتراف و بیان کرد: پس از سرقت، سیم و کابل برق‌های سرقتی را در زیر بار ضایعات یک دستگاه کامیونت مخفی و برای فروش به تهران منتقل می‌کرده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اجرای مستمر طرح ویژه مقابله با سرقت سیم و کابل برق در سراسر شهرستان افزود: از کامیونت این مالخر، ۲ تن سیم و کابل سرقتی کشف و سیم‌های سرقتی تحویل نماینده اداره برق شد و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار