پلمب آشپزخانه تهیه مواد مخدر از نوع شیشه در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از پلمب یک آشپزخانه صنعتی تهیه مواد مخدر از نوع شیشه در یک باب منزل مسکونی خبر داد.

 سرهنگ مهدی رشنودی  گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر  در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی مواد مخدر  باخبر شدند.

 سرهنگ رشنودی بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی به دست آمد متهم در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر آشپزخانه ای برای این تهیه مواد صنعتی برپا کرده و محموله‌های شیشه را در این مکان دپو کرده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم و کسب مجوزهای قضائی در یک عملیات منسجم آشپزخانه و  مخفیگاه متهم بازرسی و ۲۰ کیلو گرم شیشه و مقادیری زیادی مواد اولیه این مواد  کشف شد.

 وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی قاچاقچی مواد مخدر نیز قبل از ورود مامورین از محل متواری شده بود خاطرنشان کرد:منزل دپوی مواد مخدر توسط مراجع قضائی پلمب گردید .

سرهنگ رشنودی در پایان  گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

برچسب ها: پلمب ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار