ستاره ایتالیایی به لیگ انگلیس رفت

باشگاه استون‌ویلا اعلام کرد نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای را با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به خدمت گرفته است.

استون ویلا چهارمین خرید تابستانی خود را با درخواست اونای امری انجام داد و با اعلام این باشگاه نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی ۲۴ ساله گالاتاسرای ترکیه، با قراردادی قرضی و با بند خرید دائمی به ویلا پیوست.

استون‌ویلا در تابستان جاری پیش از این یوری تیلمانس، پائو تورس و موسی دیابی را به خدمت گرفته بود. مونچی که در حال حاضر مدیریت ورزشی ویلا را بر عهده دارد در سال ۲۰۱۸ زانیولو را برای باشگاه رم به خدمت گرفته بود. او در روز‌های گذشته بار دیگر برای جذب این ستاره ایتالیایی تلاش کرد و در نهایت موفق شد رضایت گالاتاسرای را جلب کند.

زانیولو در ماه ژانویه گذشته با ترک رم راهی گالاتاسرای شده بود. او برای شیر‌های استانبول در سوپرلیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داد و ۵ گل به ثمر رساند. زانیولو در نیمه اول فصل گذشته هم زیر نظر ژوزه مورینیو برای جالوروسی ۱۳ بازی انجام داده بود.

زانیولو در اولین فصل حضور در رم به عنوان بهترین بازیکن جوان سری آ انتخاب شد و زیر نظر اوزه بیو دی‌فرانچسکو و کلودیو رانیری عملکردی درخشان داشت و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ ایتالیا قرار گرفت، اما ترجیح داد در رم بماند. اما مصدومیت شدید و مشکلات او با مورینیو در نهایت به جدایی این هافبک ایتالیایی از رم منجر شد.

برچسب ها: زانیولو ، استون ویلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار