امام جمعه بخش بهمن:

هدف اصلی دشمن از ایجاد بحران، ضربه به امنیت کشور است

حجت السلام علیزاده گفت: دشمنان دائما در حال بحران سازی در کشور هستند و هدف آن‌ها از بحران ضربه به امنیت است.

حجت السلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: گاهی عده‌ای در شناخت دوست و دشمن دچار اشتباه می‌شوند و به جای زدن سنگر دشمن، سنگر خودی را می‌زنند و ما نباید در شناخت دشمن دچار اشتباه شویم.

او افزود: هدف اصلی دشمن از ایجاد بحران، ضربه به امنیت کشور است و دشمن درجه یک ما رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

خطیب جمعه بخش بهمن گفت: دشمنان دائما در حال بحران سازی در کشور هستند، یک روز به بهانه بنزین و یک روز به بهانه زن و زندگی. فردا روز هم به جهت انتخابات و هدف آن‌ها از بحران ضربه به امنیت است، چون بدون امنیت، کشور جلو نمی‌رود و باعث ایجاد اختلال در زندگی مردم می‌شود.

حجت السلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن به اهداف دشمن از تکرار عملیات تروریستی در شاهچراغ اشاره کرد و گفت: نقطه هدف تروریست‌ها قبلا اماکن و مناطق سیاسی بود، اما در حملات جدید هدفشان از اماکن سیاسی به مذهبی تغییریافته است.

او افزود: عملیات تروریستی اخیر نشان میدهد آمریکا در حال سرمایه گذاری بر روی داعش به عنوان یک گروه فعال ضد جبهه مقاومت است.

حجت السلام علیزاده بیان کرد: آمریکا با تشدید تحرکات برخی گروهک‌ها در صدد روحیه بخشی بر ضد انقلاب در آستانه سالگرد اغتشاشات اخیر است تا با تنفس مصنوعی به این موجودات مفلوک بتواند برای ماه‌های آینده بحرانی جدید در کشور بسازد و بدون تردید این بار هم با دست خالی‌تر از همیشه روسیاه و ناکام خواهند بود.

امام جمعه بخش بهمن در بخشی دیگر از سخنانش به وظایف خود را در قبال طراحی‌های دشمن اشاره کرد و گفت: وظیفه مهم امروز ما کمک به آحاد مردم بخصوص طبقات ضعیف و کار جهادی شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مسئولان و وحدت ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار