ضرورت اجرای قانون حجاب و عفاف

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسوولان استان اصفهان به وظیفه خود در اجرای قانون حجاب و عفاف عمل کنند.

امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران اصفهانی در مصلی این شهر با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی برزگ اربعین گفت: دشمن همواره درصدد نابودی اساس اسلام بوده و قیام اباعبدالله حسین (ع) باعث بیداری مردم و ساخت دوباره خانه خدا شد.


سید ابوالحسن مهدوی با اشاره به اینکه قرآن قوانین زندگی را بیان می‌کند و اهل بیت (ع) مجری این قوانین هستند، افزود: کسانی که نمی‌خواستند قوانین قرآن را اجرا کنند خود را از اهل بیت (ع) جدا کردند، چراکه قانون همیشه کلی و قابل سوءاستفاده است، اما مجری قانون پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) هستند، به همین دلیل پیامبر تمسک به ثقلین را مطرح کردند.


او با  گرامیداشت سالگرد آیت‌الله ناصری گفت:  مردم اصفهان تجلیل خوبی از ایشان خواهند داشت هرچند این بزرگان نیاز به تجلیل ما ندارند، ولی ما نیاز داریم از این بزرگان برای حفظ دین تجلیل کنیم و هویت مردم اصفهان از بزرگان مدفون در تخت فولاد و شهدا است.

ایت الله مهدوی با تاکید بر اینکه شعائر دین را باید بزرگ بشماریم، گفت: خداوند در سوره حج می‌فرماید بزرگ شماردن شعائر دینی نشانه تقوای درونی افراد است.


امام جمعه موقت اصفهان  با بیان اینکه عملکرد رسانه‌های معاند به ما یاد داد که پافشاری بر روی بحث عفاف و حجاب کار درستی است، گفت: اگر مسئولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.


او افزود: خانواده‌های شهدا از مسئولان انتظار اقتدار، اقدام و اتحاد دارند تا از ۲ قطبی شدن جامعه جلوگیری شود.


امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه مردم اصفهان هویت خود و بار سنگینی که شهدا بر دوششان گذاشته‌اند را فراموش نمی‌کنند، افزود: برخی مسئولان سایر استان‌ها اقداماتی برای حجاب انجام داده‌اند در جلساتی با مسئولان اصفهان در این باره صحبت کرده‌ام و انتظار داریم که این اقدامات در اصفهان نیز اجرا شود.


او با اشاره به  به حادثه تروریستی هفته گذشته در شاهچراغ  گفت: این حادثه همگان را متأثر کرد، ضمن تسلیت به همه مسلمانان امیدواریم مجروحان این حادثه نیز هر چه زودتر بهبود یابند.


آیت الله مهدوی با قدردانی از فردی که با رشادت تروریست را دستگیر کرد، افزود: رسانه‌های خارجی حامی تروریست هستند و ضروری است که صدا و سیما ابعاد این حادثه را برای مردم تشریح کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
باشه پس حتما یه فکری بحال استخر ساحل خ جی و دانشگاه خوراسگان اصفهان بکنید