بازدارندگی دفاعی، بزرگترین دستاورد‌ نظام مقدس اسلامی

امام جمعه کرمان،بزرگترین دستاورد نظام اسلامی را بازدارندگی دفاعی دانست و گفت: امروز با افتخار می‌گوییم در بحث دفاعی به بازدارندگی کامل رسیده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه های این هفته نمازجمعه کرمان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه رعایت تقوا، عامل آزادگی و حریت انسان است، بیان داشت: تقوا باعث نجات انسان از هرگونه هلاکت و گمراهی می‌شود.

او با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز، گفت: مردم با حضور باشکوه در مراسم تشییع این شهدا خشم و انزجار خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن با این حرکات تروریستی به دنبال آن است تا اختلافات مذهبی را به اوج خود برساند، افزود: در حقیقت، دشمن می خواهد ذهن‌ها را از اسرائیل که در حال فروپاشی است منحرف کند و ضمن منکر شدن دستاورد‌های دولت، کشور را ناامن جلوه دهد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهدا مردانه در صحنه عمل حاضر شده و با خطرپذیری در مقابل باطل ایستادند، تاکید کرد: امروز همه ما در هر پست و مقامی مدیون شهدا و خون شهدا هستیم.

او در ادامه ایام شهادت حضرت رقیه (س) را تسلیت گفت و تصریح کرد: واقعه کربلا از آغاز حرکت امام حسین (ع) تا بعد از شهادت آن حضرت درس‌های فراوانی دارد که ما باید آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با گرامیداشت روز صنعت دفاعی افزود: نیرو‌های صنعت دفاعی امروز افتخاراتی برای کشور ایجاد و کشور را از وابستگی جدا کردند؛ در حالیکه قبل از انقلاب کشور همیشه مورد تهدید دشمن در حوزه‌های مختلف بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امروز با افتخار می‌گوییم کشور در بحث دفاعی به بازدارندگی کامل رسیده و دشمن گزینه نظامی را از میز خود برداشته است، گفت: یکی از بزرگترین دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی بازدارندگی دفاعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانست حکومت دست‌نشانده دشمن را ساقط و دست بیگانگان را از این کشور قطع کند، افزود: در ایام انقلاب حرف از خروج آمریکایی‌ها از کشور بود و امروز حرف از خروج آمریکایی‌ها از منطقه است و این قدرت نظام مقدس اسلامی است.

او تصریح کرد: امروز به فضل خدا و به برکت مقاومت اسلامی در دنیا، پرچم فلسطین و لبنان در نزدیک‌ترین مقر رژیم صهیونیستی به اهتزاز در آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی هفته دولت را گرامی داشت و گفت: باید خدمات گسترده و دستاورد‌های دولت و نظام مقدس اسلامی را برای مردم اطلاع‌رسانی و تبیین کرد که سراسر این خدمات و دستاورد‌ها امیدبخش است.

او به روز جهانی مسجد اشاره کرد و بیان داشت: مسجد در خط مقدم مبارزه با ابلیس ایستاده، مرکز تبیین مسائل روز و آگاهی بخشی به جامعه است و به فرموده امام (ره)، مساجد سنگر است و سنگر‌ها را باید پر کرد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.