تاکید بر اجرای خدمت هدفمند مسئولان

خطیب جمعه آبادان با اشاره به مطرح نبودن ساعات اداری برای مسئولان گفت : خدمت به مردم باید هدفمند نیز باشد.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : همه مسئولان باید برای پیشرفت کشور و خدمت هدفمند به مردم به ویژه در زمینه اشتغال و تولید جهادی اقدام کنند و تنها به ساعات اداری قانع نشوند.

او ضمن قدردانی از مدیرعامل پالایشگاه آبادان آغاز صادرات گاز در آبادان را نمونه ای از خدمت جهادی اعلام کرد که برای نخستین بار در تاریخ این شرکت اجرایی شد.

این مسئول با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نشست با فرماندهان سپاه کشور گفت : سپاه مهمترین سازمان نظامی در حال مقابله با تروریسم است.

خطیب جمعه آبادان به مناسبت سالگرد حادثه آتش سوزی سینما رکس آبادان و ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهیدان این حادثه گفت : دشمنان برای رسیدن به اهداف خود حتی برای جان انسان های بیگناه هم ارزشی قائل نیستند.

حادثه آتش سوزی سینما رکس آبادان در ۲۸ مرداد سال ۱۳۵۷ رخ داد و چندین شهید بر جای گذاشت.

حجت السلام غبیشاوی همچنین با گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهمن نیز گفت : آزادگان سندهای زنده افتخار این ممکلت هستند و مردم و مسئولان باید قدردان این افراد و تلاششان برای حفظ انقلاب اسلامی باشند.

او  با اشاره روز جهانی مسجد و سالروز به آتش کشیدن مسج الاقصی نیز رسالت نخست هر مسلمان را تلاش برای آزادی این مسجد از صهیونست ها و رسالت دوم را اعتلای ارزش مساجد دانست و گفت : برای انقلابی بودن و ارتباط بیشتر مساجد با مدارس باید تلاشی مضاعف کرد.

 او با یادآوری ماجرای حکم توقیف و اعمال جریمه سنگین مالی برای معلم بازنشسته آبادانی که با خودروی پلاک اروند 2 کیلومتر وارد محدوده استان لرستان شده بود از ادامه پیگیری ها برای این پرونده خبر داد و خواستار دقت بیشتر مسئولان در حوزه ی تعزیرات حکومتی نیز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.