حل مشکل قطعی برق با ارتقای پست «اجیرلو» در پارس‌آباد

فرماندار پارس‌آباد گفت: قطعی برق در شهرستان پارس‌آباد مشکلات جدی به وجود آورده بود که با احداث و ارتقای پست «اجیرلو» این مشکل و نارضایتی مردم به حداقل می‌رسد.

جابر جهان‌بین در جریان بازدید از روند احداث پست ۶۳ کیلوولت اجیرلوی پارس‌آباد اظهار کرد: تا پایان سال آینده این پست ۶۳ کیلوولت به اتمام می‌رسد تا ضعف و قطعی برق در پارس‌آباد برطرف شود.

او به افزایش سه برابری مصرف برق در تابستان اشاره کرد و گفت: در ایام کم باری مصرف برق در این شهرستان ۲۰ مگاوات است، اما در تابستان با توجه به گرما و ورود مسافران و گردشگران مصرف برق تا ۶۵ مگاوات افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: برای پایداری برق منطقه احداث پست اجیرلو در اولویت قرار گرفته که بعد از راه‌اندازی آن امیدواریم مشکل قطعی برق و افت ولتاژ به حداقل برسد.

جهان‌بین ضرورت احداث نیروگاه در شمال استان را با توجه به افزایش حجم مصرف برق یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان شرکت توزیع برق استان در این زمینه شایسته عمل کرده و نسبت به احداث نیروگاه تأمین برق در منطقه اقدامات مؤثری را انجام دهند.

او اهالی را به مصرف بهینه برق فرا خواند و خاطرنشان کرد: در کنار تأمین برق مشترکان خانگی که با افزایش مصرف سالانه روبه رو هستیم، با راه‌اندازی واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شمال استان امکان تأمین برق صنعتی نیز وجود دارد که این امر نشان از گستردگی واحد‌های تولیدی و کارآفرینی برای اشتغالزایی بیشتر است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا با پایداری تأمین برق به واحد‌های صنعتی نیز در رونق تولید بیشتر کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.