کتابخانه‌های عمومی در روستا‌های بالای هزار و ۵۰۰ نفری لردگان دایر شود

سرپرست فرمانداری لردگان با اشاره به لزوم افزایش سرانه مطالعه در جامعه گفت: کتابخانه‌های عمومی در روستا‌های بالای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت و بخش‌های مُنج و رودشت راه‌اندازی شود.

منصور کریم‌زاده در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لردگان تاکید کرد: هم‌اکنون سه شهر، سه بخش و ۲۳۰ روستا با افزون‌بر ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در این شهرستان استقرار دارد.

وی با اشاره به لزوم افزایش سرانه مطالعه مردم با هدف ارتقای تعلیم و تربیت، کسب علم و بالا بردن سطح معلومات عمومی افزود: در این راستا اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در بخش‌های مُنج و رودشت و روستا‌های بالای هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت شهرستان لردگان را با اولویت در دستورکار قرار دهد.

کریم‌زاده تصریح کرد: برای تحقق این مهم بهره‌گیری از کمک‌های دولت سیزدهم، توان خیران نیک‌اندیش و مشارکت‌های عمومی مورد توجه جدی باشد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راه‌اندازی کتابخانه عمومی در تمامی شهر‌های بدون کتابخانه استان در دستور کار قرار گرفته است.

احمد فرهادی تاکید کرد: در همین راستا راه‌اندازی کتابخانه عمومی در شهر‌های سردشت و مُنج شهرستان لردگان اولویت دارد.

وی یادآور شد: پس از راه‌اندازی کتابخانه عمومی در تمامی شهر‌های شهرستان لردگان نسبت به پیگیری برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در روستا‌های بالای هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت این شهرستان اقدام می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: همچنین بهره‌برداری از یک واحد کتابخانه سیار برای روستا‌های شهرستان لردگان با مشارکت و کمک خیران نیک‌اندیش و دستگاه‌های اجرایی دیگر تا پیانم سال‌جاری انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار