کمک‌های خیرین افغانستانی برای بیماران + فیلم

خیران افغانستانی از کشورهای مختلف هزینه‌های دیالیز ۸۰ بیمار هموطن خود را پرداخت کردند.

پس از پخش گزارش بیماران نیازمند صعب‌العلاج در سوم مرداد ۱۴۰۲ خیران افغانستانی از کشورهای مختلف کمک‌های نقدی خود را برای آنان ارسال کردند.

این نیکوکاران در یک ماه گذشته در دو مرحله بخشی از هزینه‌های دیالیز ۸۰ بیمار هموطن خود را پرداخت کردند؛ هم اکنون ۵ مؤسسه خیریه ثبت شده افغانستانی ها در مشهد فعالیت می‌کنند.

پس از پخش گزارش خبرگزاری صداوسیما در خصوص بیماران خاص و سرطانی مهاجرین افغانستانی در مشهد که نیازمند همکاری خیرین در پرداخت هزینه‌های درمانی بودند؛ خیرین افغانستانی از کشورهای مختلف جهان پای کار آمدند و در طی یک ماه گذشته برای ۸۰ نفر از این بیماران دیالیزی و سرطانی کمک‌های نقدی خود را ارسال کردند.

از مجوع ۲۵۰ بیماری که تحت پوشش مؤسسه خیریه سیدالشهدا است ۸۰ بیمار دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند.

در کنار این مؤسسه ۴ مؤسسه  خیریه ثبت شده افغانستانی ها نیز از مهاجرین نیازمند در مشهد حمایت می‌کنند.

فقر و آوارگی و مهاجرت‌های اخیر و عدم آگاهی کافی از بیماری‌ها سبب افزایش بیماران خاص و صعب‌العلاج در بین مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علی اصغر واعظی
۱۴:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام خواهش میکنم هر کس می‌تونه بهم کمک کنه بچه های دو قلوم من ۲ماه زودتر از موعد به دنیا اومدن و ۱۴روز داخل دستگاه موندن من از اتباع افغانستان هستم و بیمه ندارم هزینه هاش خیلی زیاد شده منم یه کارگر ساده هستم خواهش میکنم هر کس جایی یا کسی رو میشناسم که بهم کمک کنه بهم خبر بده ۰۹۰۱۵۹۰۰۵۶۱
Iran (Islamic Republic of)
فرزین عظیمی
۱۱:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
با سلام. خواهر زن یکی از دوستان افعانی موقع فرار از افغانستان پایش لای چرخ موتور گیر کرده و پاشنه پا کنده شده. بیمارستانهای دولتی قبول نکردند درمان را و بیمارسنان ابن سینا قبول کرده و 40 میلیون تومان پول خولسته برای درمان. خواعش میکنم کمک کنید. 09192263199
آخرین اخبار