عزیمت تفتیان و فصیحی به مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان

نمایندگان دوومیدانی کشورمان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی جهان عازم مجارستان شدند.

حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دوندگان دوهای سرعت تیم ملی دو و میدانی کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم شهر بوداپست کشور مجارستان شدند،که فصیحی از طریق کشورمان و حسن تفتیان نیز با توجه به حضور در اردو آماده سازی خود از کشور فرانسه به محل برگزاری این مسابقات عزیمت کردند. 

بر همین اساس،حسن تفتیان و فرزانه فصیحی رکورد داران ماده ۱۰۰متر دو و میدانی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان که توانسته اند از طریق رنکینگ جواز حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان را در همین ماده کسب نمایند،جهت حضور در این رویداد جهانی عازم کشور مجارستان شدند تا به مصاف سایر رقبای خود از دیگر کشورهای جهان بروند.

گفتنی است،با توجه به برگزاری کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی دو و میدانی(world athletics) که قرار است پیش از آغاز این رقابت‌ها در کشور مجارستان برگزار شود،افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشورمان نیز به منظور حضور در این کنگره انتخاباتی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران نیز ورزشکاران اعزامی دو و میدانی را در این مسابقات همراهی خواهد نمود.

لازم به ذکر است،رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جهان از صبح از روز شنبه آتی به میزبانی شهر بوداپست کشور مجارستان آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار