وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد؛

اهتمام ویژه دولت برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد

عین اللهی از اهتمام ویژه دولت برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد خبر داد و گفت: این بیمارستان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهرام عین اللهی گفت: در سفر استانی رییس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان برای تکمیل  بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد که ساخت آن از سال ۸۸ آغاز شده بود، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد: عملیات ساخت و تجهیز بیمارستان عنبرآباد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده تکمیل و آماده خدمت رسانی به مردم شود.

 بهرام عین الهی وزیر بهداشت امروز در سفر یک‌روزه به جنوب کرمان از بخش‌های مختلف بیمارستان کهنوج هم بازدید کرد و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد. بیماران مشکلات خود را در حوزه درمان با وزیر بهداشت مطرح کردند و او قول پیگیری برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه جنوب کرمان به مردم این خطه  را داد.

خیرخواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان کهنوج،  ۱۲۰ تخت فعال دارد؛ اما این شهرستان با توجه به جمعیت زیاد و پوشش دادن بیماران ۵ شهرستان جنوبی، نیازمند ۲۲۰ تخت بیمارستانی دیگر است.

او با بیان اینکه باید وزارت بهداشت برای توسعه فضای بیمارستانی در شهرستان کهنوج برنامه‌ریزی کند، افزود: با توجه به پشتیبانی شهرستان کهنوج از ۵ شهرستان جنوبی استان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی جیرفت به بندرعباس و وقوع تصادفات در این منطقه، حضور جراح و متخصص مغز و اعصاب و استقرار دستگاه ام‌آر‌آی در این بیمارستان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار