جمع آوری ۲ هزار معتاد متجاهر در خوزستان

سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود با اجرای طرح غربالگری معتادان، ۲ هزار معتاد متجاهر در سطح استان جمع آوری شود.

صادق خجسته گفت: طرح غربالگری معتادان متجاهر در خوزستان به دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان زندان‌ها و سپاه و با هدف ساماندهی این افراد درحال اجرا است.

او می‌گوید: پارسال ۶۷۲ معتاد متجاهر غربالگری شدند، از این تعداد ۵۰۰ نفر به مراکز ماده ۱۶ زیر نظر سازمان زندان‌ها و سپاه ارجاع و ۱۰۵ نفر به خانواده تحویل داده شدند.

به گفته خجسته پیش‌بینی می‌شود امسال ۲ هزار معتاد متجاهر در سطح استان خوزستان جمع‌آوری شوند.

سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان درخصوص اشتغال بهبود یافتگان می‌گوید: پارسال ۷۲۴ نفر از تسهیلات قرض الحسنه وام خوداشتغالی و در ۳ ماه اول امسال نیز ۱۲۰ از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

او با اشاره به معرفی ۱۴۳ فرد بهبود یافته به سازمان فنی و حرفه‌ای گقت: به منظور ارتقای مهارت‌های شغلی و آموزش مهارت‌های فنی، امسال نیز ۳۰۰ نفر به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند و مدرک دریافت خواهند کرد.

به گفته خجسته در حال حاضر ۱۴۷ مرکز درمان اعتیاد و کاهش آسیب، زیر نظر بهزیستی خوزستان فعالیت می‌کنند و پارسال ۳۲ هزار و ۸۵۷ نفر در این مراکز پذیرش و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.