خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین در کربلا و چذابه

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان کفت: بیش از ۳۰۰ نیروی داوطلب به کربلا و چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی عزیمت می کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی داوطلب و چندین دستگاه ماشین آلات مختلف  امروز به کربلا و چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اعزام می شوند.

مهدی بقایی  با بیان اینکه از میان نیرو‌های اعزامی حدود ۱۵۰ نفر در شهر کربلا به خدمت رسانی می‌پردازند، افزود: ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی، ۴۰ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه تریلی کف، یک دستگاه جرثقیل سنگین ۲۵ تنی، یک دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه تانکر آب ۱۳ هزار لیتری، ۲ دستگاه خودروی شست و شوی معابر، ۲ دستگاه نیسان، ۲۰ چشمه کانکس سرویس بهداشتی و ۱۰ کانکس حمام عازم شهر کربلا می‌شوند.

او  با بیان اینکه حدود ۱۲۰ نفر نیز در چذابه به خدمت رسانی می‌پردازند، اعلام کرد: در شهر چذابه نیز ۲ دستگاه ماشین جاروزنی، ۲ دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه تانکر آب، ۲ دستگاه خودروی شست و شو، یک دستگاه خودروی آتش نشانی خدمت رسانی به زوار را بر عهده دارند.

بقایی با اشاره به  ارائه خدمات مختلفی در مرز چذابه  تصریح کرد: شهرداری اصفهان نسبت به برپایی چندین غرفه فرهنگی در مرز چذابه اقدام کرده و با نصب سایه‌بان و دستگاه‌های خنک کننده در بیش از ۷۰۰ متر از مسیر زائران، نصب ۱۰۰ تمثال از شهدای اصفهان و ارائه محصولات فرهنگی به خدمت رسانی می‌پردازد.

او خاطرنشان کرد: همچنین نظافت ۵ کیلومتر از مسیر مرز چذابه تا پایانه و نظافت ۲۵ هزار متر از محل موکبهای اصفهان در میدان حر کربلا و خیابان صدره که به حرم امام حسین (ع) منتهی می‌شود، بر عهده شهرداری اصفهان قرار دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.