مورایس: ۳ امتیاز را گرفتیم اما برای ذوب‌آهن ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بخواهم سه امتیاز را بدهم به تیم خودم می‌دهم، ولی شاید شادی همیشگی را نداشته باشم، چون برای ذوب‌آهن ناراحت بودم.

 ژوزه مورایس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا باید بابت حضور هواداران هر دو تیم تشکر کنم. حضور آن‌ها در دربی خیلی مهم بود و ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داشتیم. با تیمی روبه‌رو شدیم که تیم مهمی است. اگر بخواهم سه امتیاز را بدهم به تیم خودم می‌دهم، ولی شاید شادی همیشگی را نداشته باشم، چون برای ذوب‌آهن ناراحت بودم.

وی ادامه داد: بازی ساده‌ای نبود. به بازیکنان تبریک می‌گویم بابت رفتاری که از اول بازی داشتند. بازی ذوب‌آهن شدت زیادی داشت و بازیکنان این تیم سعی می‌کردند برای توپ‌های سوم برنده شوند. ما هم باید مدیریت می‌کردیم. بابت نتیجه خوشحالم. خیلی خوشحالم بابت کیفیتی که تیم از خودش نشان داد. بابت حضور محمدجواد حسین‌نژاد خوشحالم. خیلی ساده نیست بازیکن جوانی در این سن کیفیتی که باید را از خودش نشان دهد. یک تبریک به‌خصوص به او می‌گویم بابت عملکرد و ظرفیتش. خیلی بابت او خوشحالم. بابت نتیجه هم خوشحالم و برای ذوب‌آهن در بازی آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار