سلامت جامعه به قوام امر به معروف و نهی از منکر است

استاندار اصفهان گفت: اقامه و حیات احکام الهی وسلامت جامعه به قوام امربه معروف ونهی از منکر است.

استاندار در  جلسه شورای عالی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان گفت:  اقامه وحیات احکام الهی وسلامت جامعه به قوام امربه معروف ونهی از منکر است و باید در جامعه پای احیای این دوفریضه بایستیم وتلاش کنیم.

 سید رضا مرتضوی افزود: یکی از اولین وموثرترین گلوگاه‌ها در کشور فضای مجازی و رسانه است  و در هیچ جای دنیا همانند کشور ایران رها شده نیست.

او گفت: یکی از مشکلات نگاه تمرکز گرایانه در کشور است که در خیلی از موارد خصوصا در مقوله امربه معروف ونهی از منکر این نگاه باعث کند شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ها در استان‌ها شده است که باید در این خصوص مطالبه گری جدی داشت.

 رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر به شورای عالی فرهنگ عمومی استان هم در این جلسه  گفت: باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی در جهت ترویج فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر وهمگانی احیای این فریضتین در جامعه برنامه ریزی  واین جلسات مستمر برگزار شود.


 جواد استکی با اشاره به اهمیت تشکل‌های مردمی افزود: تشکل‌های مردمی یک فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و نباید از این ظرفیت بسیار مهم ومردمی غافل باشیم ومطمین باشید هرجا همین مردم پا به میدان گذاشتند موفقیت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.


او با اشاره  به مسئله عفاف وحجاب در جامعه وخصوصا دستگاه‌های حاکمیتی گفت:در دستگاه‌های حاکمیتی در مسئله حجاب با توجه به قانون‌های موجود باید اهتمام بیشتری در رعایت این مسئله مهم داشته باشند و هر مدیری که به این قوانین اهمیت نمی‌دهد باید بعنوان ترک فعل توبیخ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار