ضرر ۷۰ میلیون یورویی رئال به‌خاطر امباپه

در فرانسه ادعا می‌کنند که کیلیان امباپه ممکن است قراردادش را با بند فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی تمدید کند که در این صورت رئال ۷۰ میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

اکیپ و رادیو RMC امروز ادعا کردند که موضع کیلیان امباپه هیچ تغییری نکرده و او همچنان قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد. هرچند او چند روز پیش به تمرینات تیمش برگشت و از جمع مازاد‌ها فاصله گرفت، اما به این معنی نیست که او قراردادش را تمدید خواهد کرد.

باشگاه تاکید کرده بود که اگر امباپه بند تمدیدش را فعال نکند یا به باشگاهی دیگر نرود، حق حضور در تمرینات تیم را نخواهد داشت، اما امباپه قبل از بازی هفته نخست پی اس جی برابر لوریان در ملاقات با ناصر الخلیفی به او گفت که فصل جاری خواهد ماند، ولی حاضر است از دریافت پاداش وفاداری که تا پایان فصل رقمش به ۱۳۰ میلیون یورو خواهد رسید، صرف نظر کند. اگر او این مبلغ را دریافت کند و تابستان بعد رایگان جدا شود، پی اس جی با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو خواهد شد.

اکیپ در این رابطه نوشت که همین قول امباپه کافی بود تا باشگاه با بازگشت او به تمرینات موافقت کند. دو طرف البته هنوز برای رسیدن به توافق تمدید قرارداد فاصله زیادی دارند و شاید هرگز این اتفاق نیز رخ ندهد. برخی منابع نیز ادعا می‌کنند امباپه قبل از اتمام نقل و انتقالات قراردادش را تمدید خواهد کرد و الخلیفی آن را جشن می‌گیرد.

این احتمال نیز وجود دارد که امباپه و باشگاه برای یک بند فسخ به توافق شفاهی برسند. در این صورت البته پیوستن او به رئال در تابستان بعد دشوار خواهد شد، چون رئال روی جذب رایگان امباپه حساب کرده است. 

رئال البته در این صورت (انتقال رایگان) باید ۱۳۰ میلیون یورو پاداش به بازیکن پرداخت کند. در صورت گنجاندن بند فسخ، رقم انتقال ۲۰۰ میلیون می‌شود و رئال ۷۰ میلیون یورو ضرر خواهد کرد. باشگاه مادریدی این ضرر را قبول می‌کند؟

برچسب ها: امباپه ، پاری سن ژرمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار