گردشگری اولویت شهرداری برای تغییر حاشیه رودخانه کرج است

رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به ادامه روند آزاد سازی حاشیه رودخانه کرج با حمایت دستگاه قضایی و مسوولان اجرایی استان البرز گفت: طرح های متنوعی با رویکرد گردشگری مسئولانه توسط مدیریت شهری در حاشیه این رودخانه اجرایی شده است.

علیرضا عاقلی در جریان بازدید مسوولان قضایی استان البرز از پروژه گردشگری پارک‌رود واقع در حاشیه رودخانه کرج افزود: یکی از این برنامه های مدیریت شهری کرج تکمیل پروژه فرهنگی ، تفریحی ، گردشگری و ورزشی پارکرود است.

وی ادامه داد: اکنون نیز مرحله دوم این پروژه با پیوست زیست محیطی و با اجرای سنگ فرش، جانمایی مبلمان و نرده‌های حفاظتی در حال تکمیل است.

عاقلی با بیان اینکه طراحی اِلمان و فضای ورودی مجموعه تفرجگاهی پارکرود کرج به فراخوان گذاشته شده است، بیان کرد: استقبال خوبی از این فراخوان شده و تاکنون بیش از ۱۸۰ طرح به دبیرخانه آن برای داوری ارسال شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه پارکرود حاصل کار جدی و همه‌جانبه است از عزم جهادی دستگاه قضایی برای اجرای هر چه بهتر این پروژه قدردانی کرد و گفت: ایجاد مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، محل اسکان و مناسب‌سازی با هدف ارائه خدمات گردشگری و تفریحی در کنار برخی اِلمان‌های با هویت، بخشی از اقدامات شهرداری در این پروژه خواهد بود.

ساسان علی رمجی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و احمد نوروزی معاون قضایی رییس کل و رییس شوراهای حل اختلاف کرج استان البرز از طرح های گردشگری حاشیه رودخانه کرج بازدید کردند.

سال گذشته با دستور رییس قوه قضاییه و همکاری دستگاه های اجرایی استان البرز ۱۶ کیلومتر از حاشیه رودخانه کرج از ساخت و سازها آزاد سازی شد و بخشی از این اراضی به احداث مجموعه های گردشگری برای مردم اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.