رفع موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن کرمانشاه برطرف می‌شود.

رامین الماسی سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : برای حل مشکلات موجود شرکت‌های عمرانی باید با حضور در کارگاه‌های ساخت و ساز، مسائل و مشکلات را با سرعت پیگیری و حل و فصل کنند.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه، افزود: کیفیت به همراه صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح‌ها، برنامه زمانی تجهیز کارگاه توسط انبوه‌سازان و سازندگان در اسرع وقت ارائه و علاوه بر این، برنامه زمان‌بندی تهیه شود.

الماسی با تاکید بر اینکه باید برنامه زمان‌بندی همه سازندگان و انبوه سازان این طرح مشخص و در ذیل قرارداد‌ها ارائه شود، گفت: این برنامه‌ها در جلسه‌های مختلف پیگیری می‌شود و در صورت عدم تطابق، مصداق‌های مرتبط را بررسی و مشکلات را در محل اجرای طرح حل می‌کنیم و بدین ترتیب کار‌ها با سرعت پیش می‌رود.

وی ادامه داد: باید موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری، آب، برق و گاز و مباحث نظام مهندسی، ایمنی در ساختمان، روند اجرای قرارداد‌ها در اسرع وقت تعیین تکلیف و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی لازم به عمل آمد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.