آغاز عملیات عمرانی ۵ تقاطع غیرهمسطح در کرج

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: از هفت تقاطع غیرهمسطح پیش‌بینی‌شده در این شهر عملیات اجرایی پنج تقاطع آغاز شده است.

علیرضا رحیمی  سال جاری را به نام سال تقاطع‌های غیرهمسطح در کرج نامید و اظهار کرد: پنج تقاطع غیر همسطح در سطح عملیات عمرانی آنها آغاز شده و دو تقاطع دیگر در مرحله نهایی است که عملیات اجرایی همزمان هفت تقاطع در مدیریت شهری کرج بی‌سابقه محسوب می‌شود.

او افزود: تقاطع غیر همسطح شهید موذن-جمهوری در فروردین ماه سال جاری، تقاطع غیر همسطح حصار که نقطه اتصال بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید سردار سلیمانی می‌باشد اواخر تیرماه جاری، تقاطع غیر همسطح فلکه اول در حال تجهیز کارگاه، لوپ غیر همسطح ۱۲ فروردین واقع در سه راه رجایی شهر (شرق به جنوب) در مرحله انتخاب پیمانکار است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی به عنوان یکی از تقاطع‌های مهم و اولویت دار برای شهروندان یاد کرد و اذعان داشت: تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی با همه فراز و نشیب و کاستی و کم کاری‌های صورت گرفته و با توجه به هماهنگی با دستگاه‌ها و حوزه‌های مربوطه و بررسی ابعاد محیط زیستی و فرهنگی اجتماعی، طرح‌های متعددی مورد بررسی قرار گرفت و پس از انتخاب طرح برتر، اخذ مصوبات کمیسیون ماده ۵ و شورای ترافیک، در مرحله انتخاب پیمانکار است.

او تقاطع غیر همسطح شیخ آباد- راه آهن را به عنوان درخواست دو دهه شهروندان این منطقه عنوان کرد و افزود: تقاطع شیخ آباد در مرحله نهایی اخذ کمیسیون ماده ۵ می‌باشد و تقاطع ۴۵ متری گلشهر-شهید بهشتی به دلیل تداخل با گالری قطار شهری و خط ویژهBRT و عدم توافق املاک خصوصی ضلع شرقی چهارراه ۴۵ متری گلشهر در حال بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
فلاح
۰۷:۴۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
سلام
شهر کرج در حال تبدیل شدن به دومین کلان شهر کشور است خواهشا کارگروه متخصص از دانشگاهیان خبره تشکیل و برنامه ریزی ۵۰ ساله شود .
تردد از کمالشهر تا شرق کرج از ش بهشتی یک ساعت به درازا می کشد ، خروجی زیر گذر هاشمی باید از زیر پل سه راه رجایی شهر که بسیار باریک است یا میدان والفجر که پر ترافیک است " به سمت سرداران غرب " چاره اندیشی شود .
عبور اتوبان تهران به غرب از دل شهر فاجعه آمیز شده است ، دو طبقه شدن چهره شهر را زشت لازم است بصورت تونل رسالت " از رودخانه کرج تا دانشگاه خوارزمی مورد کارشناسی قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۲۱:۳۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
شهری که زیر ساخت استاندارد نداشته باشه شبیه الگوهای جهانی کار بی ثمر انجام شده وتلاش بیهوده است باید کار مطالعه شده توسط کار شناش خبره باشد یعنی متخصص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
به امید داشتن شهری زیبا باکیفیت از همه نظر
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
تا وقتی فکری برای زور آباد نکنید حتی اگر تمام شهر با طلا درست کنید انگار هیچ کار نکردید...زور آباد پیشونی کرجه
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
.زور آباد پیشونی کرجه