بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی؛

«تلگرافچی ۵ ستاره» به یاران همرزمش پیوست

جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس «صابر قره‌داغلو» بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج مشهور به «تلگرافچی پنج ستاره» به یاران هم‌رزمش پیوست.

آئین تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس «صابر قره‌داغلو» که از مجاهدان هشت سال دفاع مقدس بود پیش از ظهر سه شنبه در شهیدگاه اردبیل برگزار شد تا بعد از اقامه نماز میت پیکر این جانباز سرافراز به سمت گلزار شهدای قاسمیه تشییع و خاکسپاری این جانباز سرافراز در این گلزار انجام شود.

در این مراسم که علاوه بر مسئولان، آحاد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر این شهید والامقام بعد از تشییع و خاکسپاری با همراهی جانبازان، رزمندگان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس با قرائت فاتحه و صلوات گرامی داشته شد تا این چهره ادبی و فرهیخته استان برای همیشه به یادگار بماند.

«صابر قره‌داغلو» که به تلگرافچی پنج ستاره مشهور است، دارای آثار ارزشمند متعدد نظیر مجموعه اشعار با نام «صبورانه» است که توانسته اشعاری ناب با محوریت دوران دفاع مقدس را به قلم بیاورد.

این جانباز دوران دفاع مقدس که مجموعه غزل‌هایش را انتشارات شیخ صفی‌الدین اردبیلی منتشر کرده دارای خاطراتی ارزشمند است که ساسان ناطق نویسنده اردبیلی خاطرات صابر قره‌داغلو جانباز ۷۰ درصد را در کتاب «تلگرافچی پنج ستاره» تدوین و منتشر کرده است.

اما به دنبال درگذشت جانباز ۷۰ درصد صابر قره‌داغلو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با تسلیت درگذشت این جانباز سرافراز در پیامی آورده است: درود خداوند بر دلاورمردانی که در طول زندگی خود مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگارش کرده و سرافراز و پرافتخار در مسیر عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسوده‌اند.

در پیام امیر رجبی آمده است: خبر درگذشت جانباز سرافراز شهید حاج صابر قره‌داغلو پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی موجب تألم و تأثر فراوان شد.

او با تسلیت درگذشت این شاعر متعهد، توانمند و مردی از تبار صالحان برای هم‌رزمان و خانواده این شهید و بازماندگان صبر جمیل و اجر فراوان مسئلت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.