نقش پر رنگ رسانه‌ها در فرآیند برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: لازم است رسانه‌ها نقش خود را در فرآیند برگزاری انتخابات به درستی ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:انتخابات از مهمترین ارکان مردم‌سالاری دینی است و لازم است رسانه‌ها نقش خود را در فرآیند برگزاری انتخابات به درستی ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در چهل و هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: برگزاری درست انتخابات به امنیت ملی، توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کند و انتخابات صرف رأی دادن نیست بلکه پشتیبانی و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: باید به رسانه‌های استان ابلاغ شود تا وظایف نمایندگان مجلس را برای مردم به درستی تبیین کنند و به این صورت سطح انتظارات مردم از نمایندگان مجلس با شرح وظایف آنان همخوانی خواهد داشت.

او با تأکید بر اصل صداقت در اطلاع رسانی به مردم، گفت: علاوه بر صداقت، امیدآفرینی نیز شاخصه مهمی است که بایستی رسانه‌ها آن را در نظر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: مردم ما در اوج مسائل داخلی در دهه ۶۰، تهدید‌های دشمن و بمباران، فتنه‌هایی بزرگی مانند فتنه سال ۸۸، اعتراضات صنفی در انتخابات شرکت کردند، زیرا بر اصل نظام پای‌بند هستند.

جان‌نثاری با اشاره به ایام پیش روی هفته دولت، گفت: مسئولان هر دستگاه موظف هستند اقدامات شاخص دستگاه را به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانند و همچنین نتیجه این اطلاع رسانی رصد و بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.