پیش‌ثبت‌نام ۸۹۱ نفر در استان اردبیل برای انتخابات مجلس دوازدهم

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از پیش‌ثبت‌نام ۸۹۱ نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد.

رضا قاسمیان از پیش‌ثبت‌نام ۸۹۱ نفر شامل ۸۱۵ مرد و ۷۶ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل خبر داد و گفت: این آمار اخذشده از سوی وزارت کشور است که در صورت به‌روزرسانی، اصلاح خواهد شد.

او اظهار کرد: طی فرایند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۸۹۱ نفر شامل ۸۱۵ مرد و ۷۶ زن در استان اردبیل ثبت‌نام کردند که این آمار اخذشده از سوی وزارت کشور است که در صورت به‌روزرسانی، اصلاح خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره آمار هر یک از حوزه‌های انتخابیه، افزود: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۴۳۴ نفر شامل ۳۹۶ مرد و ۳۸ زن پیش‌ثبت‌نام کرده و در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز ۱۵۷ نفر شامل ۱۵۱ مرد و ۶ زن اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمیان ادامه داد: در حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ۷۴ نفر شامل ۷۰ مرد و ۴ زن اقدام به پیش‌ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی کرده و طی این مدت در حوزه انتخابیه مشکین‌شهر هم ۱۱۴ نفر شامل ۱۰۷ مرد و ۷ زن پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

او بیان کرد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر هم ۱۱۲ نفر شامل ۹۱ مرد و ۲۱ زن در مرحله پیش‌ثبت‌نام اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند.

گفتنی است؛ فرایند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌صورت غیرحضوری در آدرس keshvar.moi.ir از روز ۱۶ مرداد آغاز و در روز ۲۲ مرداد پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.