راه اندازی واحد بازیافت شبکه توزیع برق در آذربایجان‌غربی

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: واحد جدید بازیافت تجهیزات شبکه توزیع برق برای نخستین بار در استان راه اندازی شده است.

ساسان حسنی معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در قالب این طرح در چهار حوزه راه‌اندازی تابلو‌های برق اسقاطی و ساماندهی آن‌ها و بازگشت به شبکه، بازیافت و تعمیر چراغ‌های روشنایی معابر شهری، بازیافت و تعمیر کنتور‌های اسقاطی استان و بازیافت آهن آلات و یراق آلات مورد استفاده در شبکه اقدام شده است.

وی اضافه کرد: کاهش هزینه‌های خرید به دلیل استفاده دوباره از تجهیزات کارکرده و حفظ سرمایه ملی، فرهنگ سازی در جهت تفکیک اجناس و کاهش هزینه‌های انبار داری از مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: تجهیز ۱۱ تابلوی برق اسقاطی و ساماندهی دوباره آنها، بازسازی ۸۶۷ مورد چراغ‌های ۷۰ و ۲۵۰ وات، بازیافت ۴۰ دستگاه کنتور برق معیوب و استفاده آن‌ها در شبکه و بازیافت یک هزار و ۹۰۰ عدد آهن آلات و یرآق آلات از مهمترین اقدامات انجام شده در مدت کوتاهی از آغاز این طرح به شمار می‌رود.

به گفته حسنی، با انجام پروژه بازیافت و تشکیل گروه مربوطه از ابتدای آغاز طرح تاکنون حدود هشت میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال صرفه جویی و به شبکه توزیع برق بازگردانده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.