در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هیئت‌ها همیشه مورد هجمه دشمنان قرار گرفته اند

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئت همیشه مورد هجمه دشمنان بوده و اگر کسی نفوذی باشد، حتماً توسط مراجع ذی‌نفع تنبیه خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به برخی انتقادات پیرامون مجالس و مراسم‌های عزاداری و بازنشر نوحه‌های اعتراضی در این مراسم‌ها از سوی رسانه‌های معاند گفت: هیئت در طول تاریخ چنان ضربه‌ای به دشمن زده و اجتماعات هیئت بخصوص در ماه محرم صحنه‌هایی را تغییر داده، که همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است؛ چراکه ظرفیت بی‌نظیری از انرژی اعتقادی و سرمایه ایمانی مردم بروز و ظهور می‌یابد و تبدیل به عمل صالح می‌شود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی ادامه داد: هرچقدر ظرفیت هیئت بالاتر باشد، دشمن ضربه سهمگین‌تری می‌زند. امروز دنیای استکبار در مقابل کدام کشور اینگونه لشکرکشی کرده و همه سرمایه‌های خود را به میدان آورده است؟ هرچه شما قدرت بیشتری در زمین زدن شیطان داشته باشید، بیشتر برای شما نقشه می‌کشد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وقتی هیئت این چنین سرمایه‌ای را دارد، که توان ایمان حضرت سیدالشهدا (ع) را در مقابل دشمن قرار می‌دهد، او هم درصدد برجای گذاشتن لکه‌های ننگ و ضربات برمی‌آید، آن هم از سوی آدم‌های ضعیف‌الفکر، کسانی که دانش کافی ندارند، یا کسانی که خسته هستند، یا از مسائل مختلف اذیت شدند و قدرت تحلیل و دشمن‌شناسی ندارند. 

وی با بیان اینکه از میان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مجلس عزاداری در کشور یک نوحه سه دقیقه‌ای، یک اعتراض هفت دقیقه‌ای یا یک هیئت از میان چندین هزار هیئت حرفی را می‌زند، تصریح کرد: درحالی که در میدان رسانه چند هزار هیئت دیده نمی‌شود و فقط یک جلسه از یک هیئت نمایش داده شده و از سوی رسانه ضریب داده می‌شود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی بیان کرد: اگرچه ما با این صحنه‌های اعتراضی گفتگو و اقناع می‌کنیم و اگر کسی نفوذی باشد حتماً توسط مراجع ذی‌نفع تنبیه خواهد شد، اما بدانید که این سنگ زدن‌ها به خورشیدِ وجود حضرت سیدالشهدا (ع) نه‌تن‌ها اثری نخواهد داشت، بلکه ایمان مردم را مستحکم‌تر خواهد کرد.

برچسب ها: دشمن ، هیئت ، نوحه سرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
ما را باش که فکر می کردیم مورد هجمه چلو مرغ و خورش قیمه قرار گرفته اند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
امام راحل ( محرم و صفر اسلام را زنده نگهداشته)