احمدی: دربی اصفهان هیچ وقت کسل کننده نبوده است/سپاهان شانس بیشتری برای بردن شهرآورد دارد

دروازه بان اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان هیچ وقت کسل کننده نبوده و همیشه جذاب و زیبا بوده است.

رحمان احمدی دروازه بان اسبق سپاهان درباره ارزیابی اش از دربی اصفهان اظهار کرد: این بازی برای سپاهان  مهم است و همیشه فوتبال زیبا از سوی ۲ تیم شاهد بودیم. این ۲ تیم بازی اول خود را پیروز شدند و فکر می‌کنم یک دربی زیبا و جذاب را پیش رو داریم.  

احمدی درباره اینکه چرا دربی در ایران همانند خارجی‌ها زیبا و جذاب نیست، گفت: دربی اصفهان هیچ وقت کسل کننده نبوده و خیلی قشنگ بوده و گل  هم داشته است. همچنین هیجان بالایی را در این بازی شاهد بودیم. دربی‌های خارج از کشور با آن امکانات و تماشاچی‌هایی که هستند با دربی ما فرق می‌کنند، اما از نظر من که سال‌های سال در سپاهان بازی کردم یکی از دربی‌های زیبا در اصفهان را همیشه می‌بینیم.

او درباره اینکه وضعیت سپاهان را چطور می‌بیند، گفت: بازی اول خود را استارت خیلی خوبی زدند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند. البته نمی‌توانیم شرایط فنی تیم را تحلیل کنیم، چون اول فصل است و باید چند بازی بگذرد تا تیم‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند و بحث‌های تاکنیکی مربیان در زمین مسابقه پیاده شود تا اولویت تیم‌ها مشخص شود که در چه حد و اندازه‌ای هستند. امیدوارم همین روند را  تیم  سپاهان ادامه بدهد.

دروازه بان اسبق تیم سپاهان درباره اینکه این تیم می‌تواند قهرمان شود، گفت: این تیم با مهره‌هایی که جذب شدند به طور حتم می‌تواند شانس اول قهرمانی باشد، اما این دلیل نمی‌شود و همه چیز به شرایط بازی  و روز مسابقه برگردد که بازیکنان در چه وضعیتی قرار می‌گیرند و با چه آمادگی ذهنی به بازی می‌روند که بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. تیم سپاهان فصل قبل هم شانس اول قهرمانی بوده، اما در ۲ بازی عملا قهرمانی را از دست داد.   زمانی که بازیکن در شرایط سختی قرار می‌گیرد باید تمرکز داشته باشد  تا بتواند بازی باکیفیتی ارائه بدهد و شرایطی مهیا کند که تیمش برنده شود.  

او درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی اصفهان گفت: با توجه به شرایطی که ۲ تیم دارند شانس سپاهان را برای برد بیشتر می‌دانم، اما ذوب آهن تیمی قابل احترام است و شرایط خاصی در این بازی دارد و فکر می‌کنم سپاهان این بازی را می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار