افزایش ۴۶ درصدی اعتبارات شهرستان مریوان در سال جاری

فرماندار مریوان از افزایش ۴۶ درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

اسماعیل احمدی فرماندار مریوان در جلسه تخصصی جهاد تبیین با بیان اینکه همزمان با استقرار دولت سیزدهم نارصایتی‌های بسیاری در مریوان وجود داشت گفت: با تشکیل کمیته بررسی نارضایتی‌ها موفق به حل بسیاری از مشکلات شدیم.

او اظهار داشت:چالش‌های پیشران نارضایتی‌ها در این شهر با اراده خوب مجموعه شورای تامین و شورای اداری شهرستان شناسایی و حل شده است.

احمدی با اشاره به اینکه ۴۶ درصد اعتبارات مریوان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است افزود: این امر نشان دهنده وجود ظرفیت‌های شهرستان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر مریوان می‌باشد. 

فرماندار مریوان به فرمایشات رهبری نسبت به فرهنگی بودن کردستان اشاره کرد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در طول یکسال و نیم گذشته بیش از ۳۰ برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت‌های کثیر ۱۰ هزار نفری برگزار شده است.

 احمدی با بیان اینکه هدف دولت در شهرستان مریوان توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است، گفت: روز گذشته شروع به نصب عرشه پل گاران شد که پروژه‌ای مهم و از اقدامات خوب دولت در مریوان است.

او انتقال آب از سد گاران به زریبار را نیز بسیار مهم دانست و افزود: ورود ۲۰۰ لیتر در ثانیه از سد گاران به زریبار موجب زنده شدن طبیعت زیبای زریبار شده است.

اسماعیل احمدی در پایان اذعان کرد: با اعلام مجموعه ایرانسل تا پایان شهریور پوشش آنتن دهی ایرانسل در مریوان کامل خواهد شد.

برچسب ها: مریوان ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.