عمان حمله تروریستی به شاه‌چراغ را تسلیت گفت

وزارت خارجه عمان با محکوم کردن حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاه‌چراغ، این واقعه را تسلیت گفت.

وزارت خارجه عمان امروز (دوشنبه) در صفحه رسمی خود برنامه ایکس (توئیتر سابق) با صادر کردن بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم حضرت «احمد بن موسی» (شاهچراغ) را محکوم کرد.

عمان در این بیانیه نوشته است: «وزارت خارجه عمان با جمهوری اسلامی ایران و قربانیان حمله‌ای که مزار شاهچراغ در شیراز را عصر روز گذشته هدف قرار داد ابراز همدردی کرده و به خانواده‌های کشته شدگان تسلیت می‌گوید و برای مجروحین شفای عاجل آرزو می‌کند».

در ادامه این بیانیه تأکید شده است که موضع عمان در محکومیت و ابراز انزجار از تروریسم در تمامی اشکال آن ثابت است. پیش از این کشور‌های عراق، جمهوری آذربایجان و روسیه نیز ضمن تسلیت به مردم و دولت ایران، این واقعه تروریستی را به شدت محکوم کرده‌اند.

شب گذشته و در حوالی اذان مغرب یک سناریوی تلخ، مجدد در حرم شاهچراغ شیراز تکرار شد. حمله تروریستی به باب‌المهدی حرم مطهر منجر به شهادت و مجروح شدن چند تن از هموطنان‌مان شد.

این دومین بار است که حرم حضرت شاهچراغ هدف حملات کور تروریستی قرار می‌گیرد. آبان ماه سال گذشته یک تروریست تکفیری توانسته بود با ورود به حرم حضرت شاهچراغ ۱۵ نفر از هموطنان‌مان را به شهادت رسانده و ۱۲ نفر دیگر را مجروح کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار