ارتباط موثر با مردم، دغدغه وزارت نیرو

مدیر کل دفتر بهره‌وری و نوسازی اداری وزارت نیرو گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی وزارت نیرو، ارتباط موثر با شهروندان است.

بخشایش مدیر کل دفتر بهره‌وری و نوسازی اداری وزارت نیرو در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان ١٢٢ شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) یکی از راه‌های کلیدی ارتباط شهروندان با صنعت آب و برق است. 

او به لزوم بازبینی و ارتقا این سامانه اشاره کرد و افزود: از برنامه‌های تحولی وزارت نیرو، بهبود و ارتقا کیفیت سامانه‌های ارتباط با مشتریان است.

مدیر کل دفتر بهره‌وری و نوسازی اداری وزارت نیرو اظهار کرد: هم اکنون سامانه‌های تلفنی ١٢٢ شرکت آب و ١٢١ شرکت برق در تمام کشور، پاسخگوی شهروندان است.

او تصریح کرد: در حال حاضر برنامه وزارت نیرو برای این سامانه ها، افزایش کیفیت و کاهش زمان پاسخگویی است.

بخشایش افزود: بهره‌گیری شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو از تجارب یکدیگر و هم افزایی بین آن‌ها از مزایای تکمیل سامانه ارتباط با مشتریان است.

امینیان مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در بازدید از مرکز پاسخگویی ١٢٢ شرکت آب و فاضلاب استان یزد به جایگاه کلیدی این مرکز در ارتباط مردم با این شرکت اشاره کرد.

او گفت: مقرر شد برای توسعه خدمات بهینه و پایدار به مشترکین، ساختار سازمانی مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان یزد به زیرمجموعه دفتر مدیرعامل ارتقا یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار