بخشدار بایگ تربت حیدریه:

شرکت برق تربت حیدریه در بحران بی آبی بایگ در کنار مردم نبود

بخشدار بایگ تربت حیدریه گفت: شرکت برق تربت حیدریه در بحران بی آبی بایگ برخلاف انتظار مردم، در کنار آن‌ها نبود.

حمیدرضا عیدی بخشدار بایگ تربت حیدریه در جلسه شورای اداری این بخش با انتقاد شدید از عملکرد مدیریت برق تربت حیدریه در بحران بی آبی بخش بایگ گفت: معمولا در مواقع بحران و حوادث دستگاه‌ها و ادارات خدمات رسان باید حتی الامکان از بروکراسی‌های اداری کم کنند چرا که زمان مهمترین عامل در رساندن خدمت به مردم است.

او افزود: در شرایط بحران آبی که طی چند ماه اخیر در شهرستان به ویژه در بخش بایگ با آن مواجه شدیم توقع این بود که شرکت برق مثل آبفا در کنار مردم باشد؛ اما متاسفانه این شرکت برای تامین برق یک چاه موقت در روستایی که مردمش در ۲۴ ساعت کمتر از نیم ساعت آب دارند، تقاضای ثبت درخواست، بازدید کارشناس، واریز وجه و حق انشعاب را کرد که انجام این روند خود وقت گیر و زمان بر بود.

بخشدار بایگ ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی روستای رزگ و عدم همکاری شرکت برق شهرستان در این موضوع بالاجبار برای حل مشکل مجبور به استفاده از اشتراک برق یکی از اهالی روستا شدیم که این زیبنده نظام اداری ما نمی‌باشد؛ موضوعی که متاسفانه نسبت به امتیاز برق چاه بایگ نیز تکرار شد.

عیدی با بیان اینکه درحال حاضر بخش بایگ اولین بخش در حوزه آب شرب بیشترین مشکل را دارد، بیان کرد: هر چند تابستان به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، اما نباید این مشکل را نادیده بگیریم و باید با برنامه ریزی درست و چاره جویی مناسب برای حل آن در سال‌های آینده تلاش کنیم.

در ادامه، رضا فتوحی مدیر آبفای بخش بایگ تربت حیدریه بحران بی آبی در بخش را حاد برشمرد و گفت: در حال حاضر با تمام تلاش‌هایی که انجام شده و وارد مدار کردن چند منبع جدید آبی توانسته ایم هفت منبع آبی با دبی ١٠ لیتر در ثانیه را تامین کنیم که عملا ۶ لیتر کمبود داریم.

او افزود: در کنار خرید آب از قنوات منطقه برای کاهش بحران بوجود آمده درحال پیگیری هستیم که منبع آبی جدید وارد مدارشود که درصورت محقق شدن دو تا سه لیتر از کمبود فعلی جبران خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.