تجهیز ۵۷۵ پایگاه مقاومت بسیج محلات به اقلام ورزشی

مسئول بسیج مساجد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز گفت: در طرح محلات مردم سالار اسلامی اقلام ورزشی و اداری به ارزش ریالی ۲۳۰ میلیارد به ۵۷۵ پایگاه مقاومت بسیج سپاه استان اهدا شد.

داود پاشائی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به نوجوانان و جوانان و سیاست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از سیاست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مقابل سیاست‌ها و هجمه‌های دشمنان برای به انزوا کشاندن نوجوانان و جوانان این است که نوجوانان و جوانان را از فردگرائی به جمع گرائی دعوت کند.
وی افزود: در اجرای طرح محلات مردم سلاری اسلامی با تهیه اقلام و ورزشی سعی شده است نوجوانان و جوانان ما در محلات با محوریت بسیج مساجد در فعالیت‌های جمعی و گروهی شرکت کنند به ویژه در حوزه‌های ورزشی و تفریحات سالم و فعالیت‌های تابستانی که در مساجد اجرا می‌شود.
داود پاشائی گفت: برای تهیه این اقلام که شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، انواع توپ و تور، تاتمی، ایرهاکی، تفنگ بادی، کامپیوتر، تلویزیون، کولرگازی، صفحه نمایش گر، ویدئو پروژکتور، میز و صندلی اداری، دستگاه بازی رایانه‌ای اعتباری به میزان ۲۳۰ میلیارد ریال صرف شده است.
وی اضافه کرد: از این میزان به ارزش  ۲۵ میلیارد ریال نیز به پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام هادی (ع) در محلات مهرشهر و کمالشهر اختصاص پیدا کرده است تا فرهنگ و سلامت نوجوانان و جوانان محلات این مناطق ارتقا یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.