برگزاری اردوی تربیتی «طلایه‌داران فردا» در همدان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برگزاری اردوی تربیتی «طلایه‌داران فردا» در همدان خبر داد.

محمدصالح زارعی با بیان اینکه بیست و سومین دوره اردوی تربیتی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» از ۲۸ مردادماه در همدان آغاز می‌شود گفت: در این دوره مسئولین انجمن‌های اسلامی مدارس استان همدان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری، مهارت‌های تقویت فن بیان، نظم و برنامه‌ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت‌شناسی را تمرین می‌کنند.

او با بیان اینکه این دوره طی سه روز برگزار می‌شود گفت: این دوره آموزشی که به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برای اجرای عملیات در مدارس برگزار می‌شود به صورت حضوری با حضور بیش از ۱۷۰ مسئول انجمن اسلامی مدارس استان آغاز خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: در این دوره، علاوه بر برگزاری انتخابات لایه‌های تشکیلاتی اتحادیه استان، رویداد یک روزه و میدانی شبکه‌سازی در سطح شهر اجرا خواهد شد.

زارعی گفت: در این رویداد که یکی از بخش‌های دوره سه روزه «طلایه‌داران فردا» است، دانش آموزان پس از گروه‌بندی، نسبت به تشکیل شبکه دانش‌آموزی در سطح شهر تلاش خواهند کرد.

او با بیان اینکه هدف اصلی این دوره آموزش کار تشکیلاتی و به طور ویژه شبکه‌سازی است گفت: حضور پیشکسوتان تشکیلاتی و جهادی در این دوره، ویژگی ممتاز این دوره است و دانش‌آموزان نسل جدید در این دوره با این انسان‌های برجسته آشنا خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.