اتاق بازرگانی ارتباط سرمایه‌گذاران با بخش دولتی را تسهیل می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: اتاق بازرگانی استان به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی درصدد است، ارتباط سرمایه‌گذاران با بخش دولتی را تسهیل کند.

شهرام زارع در اولین همایش کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های تابعه چهارمحال و بختیاری به میزبانی اتاق بازرگانی استان گفت: نحوه سرمایه‌گذاری در شهر‌ها یکی از موضوعات حائز اهمیتی است که اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران باید به آن توجه لازم را مبذول دارند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنعتی، ورزشی، فرهنگی، گردشگری و ... می‌تواند به توسعه استان و ایجاد اشتغال کمک بزرگی کند.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی درصدد است، ارتباط سرمایه‌گذاران با بخش دولتی را تسهیل کند، خاطرنشان کرد: باید بروکراسی اداری در دستگاه‌های اجرایی کاهش پیدا کند تا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری ترغیب شوند، اتاق بازرگانی برای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی آمادگی کامل را دارد.

زارع در پایان با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار یکی از رسالت‌های اصلی اتاق بازرگانی محسوب می‌شود، عنوان کرد: قطعا اگر فضای کسب و کار در استان بهبود پیدا کند، بخش خصوصی نیز برای سرمایه‌گذاری انگیزه بیش‌تری پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.