نیمار با سعودی‌ها به توافق رسید؟/ جزئیات دستمزد نجومی نیمار در عربستان

رسانه‌های معتبر دنیا از نزدیک شدن نیمار به لیگ عربستان با یک دستمزد نجومی خبر دادند.

فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر نقل و انتقالات اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد بزرگی را به صورت رسمی به نیمار جونیور ستاره برزیلی داد.

نیمار بعد از دریافت این پیشنهاد وسوسه شده است و به صورت جدی در حال بررسی این پیشنهاد است. طبق گزارش‌های رسیده پدر نیمار راهی ریاض شده تا مذاکرات را با باشگاه الهلال انجام دهد.

نشریه «RMC» فرانسه خبر داد نیمار با پیشنهاد سعودی‌ها موافقت کرده و باشگاه پاریس مشکلی برای این انتقال ندارد. همه چیز برای انتقال ستاره برزیلی به لیگ عربستان مهیا است.

شبکه «ESPN» برزیل هم خبر داد نیمار به صورت جدی برای قبول کردن پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها فکر می‌کند و باشگاه عربستانی خواستار تست پزشکی از این بازیکن شده تا این انتقال سریع انجام شود.

نشریه «لوپاریزین» فرانسه هم خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن با پیشنهاد الهلال موافقت کرده و مشکلی برای این انتقال وجود ندارد و تنها رضایت نیمار باعث می‌شود این بازیکن راهی عربستان شود.

پیشنهاد بزرگ باشگاه الهلال عربستان به نیمار جونیور

سانتی اونا خبرنگار سایت «فوت میرکاتو» از جزئیات پیشنهاد وسوسه برانگیز الهلال عربستان به نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پرده برداشت که باعث شده این بازیکن به این پیشنهاد به صورت جدی فکر کند.

این خبرنگار متخصص در نقل و انتقالات فوتبال نوشت: الهلال دستمزد بیش از ۱۰۰ میلیون یورو (تقریبا ۵ هزار میلیارد تومان) در سال به نیمار پیشنهاد داده است. پدر این بازیکن موافق است. سعودی‌ها مطمئن هستند و منتظر چراغ سبز نهایی نیمار هستند.

مذاکرات بین پاری سن ژرمن و الهلال به خوبی پیش می‌رود و باید موفقیت آمیز باشد. حتی اگر در حال حاضر توافق قطعی وجود نداشته باشد. 

نیمار در صورت موافقت نهایی با پیشنهاد عربستان به صورت قرضی برای یک سال راهی بارسلونا می‌شود و بعد از آن به لیگ عربستان برمی گردد تا برای الهلال بازی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار