رئیس فدراسیون والیبال: والیبال در فضای مجازی حرف اول را می‌زند/ انتظار‌ها را بالا برده‌ایم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال در بین رشته‌های ورزشی کشورمان در فضای مجازی حرف اول را زده و انتظارات از والیبال بالا رفته است که این انتظار را خود بچه‌های والیبال بالا بردند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه قرار گرفتن میان قدرت‌های جهان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری جدیدی می‌طلبد، اظهار کرد: پس از ۵۲ سال در ۲۰۱۶ وارد المپیک شدیم، پس باید برای حضور در میان قدرت‌های جهان برنامه‌های جدیدی را ترسیم کرده، سرمایه گذاری کنیم و در رده‌های پایه خوب کار کنیم تا با پرورش نیرو‌های مورد نیاز در آینده از آن‌ها بهره ببریم.

وی افزود: بازیکنان خوبی در نقاط مختلف ایران به تیم‌های ملی آمده‌اند و تداوم موفقیت‌های والیبال به فعالیت هیئت‌های استانی و باشگاه‌ها بستگی دارد. وجود مربیان، داوران و باشگاه‌های خوب اصفهان ظرفیتی است که می‌تواند به رشد و تعالی والیبال این استان کمک کند.

داورزنی ادامه داد: باشگاه‌های اصفهان تاکنون حضور خوبی داشتند، باشگاهی پس از مدت‌ها باز به تیم‌داری روی آورده و حضور مستمر در لیگ‌های کشور و داشتن نماینده در تیم‌های ملی نشان از این ظرفیت والیبال اصفهان است. 

او با بیان اینکه استان اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی در والیبال دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ملی‌پوشان اصفهانی و استعداد‌هایی که در تمام شهر‌های این استان وجود دارد، لازم است شرایط هیئت سریعتر به ثبات برسد. در تمامی هشت رده ملی در دو بخش بانوان و آقایان استان می‌تواند نمایندگان زیادی داشته باشد که البته باید برنامه‌ریزی کرد.

رئیس فدراسیون والیبال اصفهان را والیبال‌خیز دانست و گفت: نفرات زیادی از اصفهان به تیم‌های ملی آقایان و بانوان معرفی شده‌اند. متاسفانه هیئت دو سال با سرپرست اداره شد، البته کار‌های بسیار خوبی در این مدت انجام شده، اما قطعا بی‌ثباتی و سرپرستی فرصت‌ها را از بین می‌برد.

نمی‌توان والیبال را با کمک‌های دولتی اداره کرد

او متذکر شد: رقبای آسیایی را مشاهده کردید که رشد خوبی داشتند و این زنگ خطر برای ما است تا بیشتر کار کنیم. اگر همه ما برای منافع ملی کشورمان دغدغه داشته باشیم، باید با هم‌افزایی و تعامل بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. اینکه امروز در چنین جایگاهی هستیم برای کار‌هایی است که استان‌ها و باشگاه‌ها در کنار ما انجام دادند.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: والیبال را با کمک دولت نمی‌توان اداره کرد. فدراسیون با بودجه و درآمدزایی خود برنامه‌هایش را اجرا می‌کند و باید در برنامه‌های خود توجه ویژه‌ای به بحث درآمد زایی تبلیغات و بازاریابی داشته باشید. فدراسیون و اداره کل کمک خواهند کرد، اما برای اجرای برنامه‌هایی که دارید باید حتما پلن مارکتینگ داشته باشید.

بخش‌های اقتصادی و ورزشی در کنار والیبال باشند

داورزنی خاطر نشان کرد: جایگاه والیبال در بین رشته‌های ورزشی دنیا و ایران بالا است. فوتبال یک صنعت محسوب می‌شود. بعد از آن چند رشته دیگر در سطح بالا و پرمخاطبان هستند که والیبال یکی از آن‌ها است.

او ادامه داد: والیبال در بین رشته‌های ورزشی کشورمان در فضای مجازی حرف اول را زده است. انتظارمان این است که بخش‌های اقتصادی و ورزشی بیشتر در کنار والیبال باشند. انتظارات از والیبال بالا رفته که این انتظار را خود بچه‌های والیبال بالا برده‌اند و نیاز به کمک دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار