پیگیری تکمیل خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: نصب انشعابات آب، گاز و حصار کشی اطراف خوابگاه از مهم‌ترین مسائل پیش روی ما در روند تکمیل این خوابگاه است.

نشست پیگیری تکمیل خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان با حضور یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد، هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان، علی‌رضا جیلان مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

یاسر پیرعلی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان گفت: ما در تلاش هستیم تا با ارتقا وضعیت کمی و کیفی دانشکده هنر و علوم انسانی به تدریج این دانشکده، تبدیل به مجتمع آموزش عالی شود.


بیشتر بخوانید


رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اعتبار سفر هیات دولت جهت تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشجویی دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان افزود: نصب انشعابات آب، گاز و حصار کشی اطراف خوابگاه از مهم‌ترین مسائل پیش روی ما در روند تکمیل این خوابگاه است.

پیرعلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش رشته‌های دانشگاه‌ها با پیوست اشتغال گفت: رشته‌های دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان از رشته‌های با اشتغال‌زایی بالا هستند که بر همین اساس افتتاح نمایشگاه دائمی دستاورد‌های هنری دانشجویان دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، برپایی نمایشگاه دائمی در خانه مظفر جونقان از اقدامات انجام‌شده جهت معرفی این دانشکده و اشتغال‌زایی دانشجویان دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان می‌باشد.

رییس دانشگاه شهرکرد تأثیر محیط دانشگاه، روابط و دسترسی‌ها، فضای سبز و محوطه، و فضای آموزشی برجذب دانشجویان را مهم خواند و خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را در خصوص تأمین محیطی فرح‌بخش برای دانشجویان جهت تقویت روحیه و خلاقیت دانشجویان انجام می‌دهیم.

هادی صالحی دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان را جزء جدایی‌ناپذیر و مهمی از شهرستان فارسان دانست و گفت: این دانشکده پتانسیل‌های زیادی برای رشد و توسعه دارد.

فرماندار شهرستان فارسان همکاری و هماهنگی بین ارگان‌ها را برای تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان را ضروری دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا با حل مسائل پیش رو به ارتقاء این دانشکده کمک کنیم.

علیرضا جیلان نیز دانشکده هنر را که به نوعی همسو با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مهم دانست و گفت: ما کمک‌های لازم را در جهت پیشرفت این دانشکده انجام خواهیم داد.

در پایان حاضرین نظرات خود را در خصوص مسائل مطرح‌شده بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.