امتیاز لیگ برتری بسکتبال خراسان رضوی در اختیار باشگاه رعد پدافند هوایی قرار گرفت

مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: به منظور حفظ سهمیه لیگ برتری خراسان رضوی با نظر رییس فدراسیون با باشگاه رعد پدافندهوایی توافقهای اولیه انجام شده است تا امتیاز آویژه به مدت یک فصل در اختیار این تیم باشد.

جعفر فلاح گفت: پس از این که باشگاه آویژه صنعت پارسا کناره گیری اش را از لیگ برتر اعلام کرد هیچ مجموعه اقتصادی در استان حاضر به تیم داری نشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که سهمیه لیگ برتری خراسان رضوی در حال از بین ‌رفتن بود باشگاه آویژه صنعت پارسا به منظور حفظ سهمیه استان با رییس فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین باشگاه رعد پدافند هوایی گفت و گو کرد و مقرر شد امتیاز لیگ برتری استان برای یک فصل در اختیار باشگاه رعد پدافند هوایی قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: قرار است تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی از خراسان رضوی و با عنوان تیم رعد پدافند هوایی مشهد در لیگ برتر بسکتبال کشور شرکت کند و این اتفاق نه تنها فقط به نفع ورزش استان بلکه به نفع بسکتبال کشور خواهد بود.

فلاح افزود: با این کار سهمیه استان در لیگ برتر حفظ می شود همچنین بازیکنان سرباز خراسان رضوی می‌توانند در این تیم به میدان بروند و از همه مهم تر هر هفته شاهد برگزاری لیگ در مشهد و ایجاد شور نشاط خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم این سهمیه را برای خراسان رضوی حفظ کنیم چرا که نمی خواهیم بعد از سالها حضور مستمر در بسکتبال ، این سهمیه از استان خارج شود و امیدواریم اهالی بسکتبال و ورزش استان با همدلی مانع خروج این سهمیه از استان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.