عبدالغنی برادر:

زمینه های سرمایه گذاری در افغانستان فراهم شده است

معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان با شماری از تاجران بزرگ ترکی و افغانستانی در استانبول دیدار و گفتگو کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء طالبان با نشر خبر نامه‌ای گفته است ملا عبدالغنی برادر آخند سرپرست این ریاست با اولپک، رئیس بورد تجارت خارجی ترکیه و شماری از تاجران بزرگ ترکی و افغانستانی مقیم استانبول دیدار کرد. 

براساس خبرنامه دفتر معاونت اقتصادی ریاست الوزراء در این دیدار افزون بر مسائل اقتصادی و تجارتی پیرامون فرصت های موجود در بخش سرمایه گذاری صحبت های همه جانبه صورت گرفت. 

در این نشست ملا عبدالغنی برادر آخند به تاجران افغانستانی و ترکی اطمینان داد که با تامین امنیت سرتاسری در افغانستان، برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم گردیده است. 

معاون اقتصادیریاست الوزرا افزود طالبان در بخش های معادن، زراعت، تولید برق، زیربناها، صنعت، مخابرات، تجارت و سایر عرصه های مختلف برای سرمایه گذاری تسهیلات را فراهم نموده است و از سرمایه‌گذاران حمایت بی دریغ می کند‌‌. 

در این نشست نمایندگان کمپانی های اشتراک کننده، که بسیاری از آن ها پیشینه سرمایه‌گذاری و تجربه کاری در افغانستان دارند علاقه کامل خویش را پیرامون سرمایه گذاری در افغانستان اظهار داشتند.

گفتنی است بورد تجارت خارجی ترکیه یک سازمان غیر دولتی ترکی است و در ۱۵۲ کشور جهان در بخش های مختلف سرمایه‌گذاری تجربه موفق دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار