کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با همکاری پلیس شهرستان گناوه از یک قاچاقچی مواد مخدر ۸۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ موسی کرمپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی از طریق اعتیاد به موادمخدر ایجاد می‌شود، پلیس برخورد منظم و مستمر با این پدیده خانمان سوز را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این اقدامات به شکل طرح های محله‌ور و بررسی ورودی و خروجی‌های استان و نگاهی کاملا کارکردی نسبت به ساحل و خشکی در اطلس جرایم پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر به دلیل قرار گرفتن بر مسیر استان‌های هرمزگان، فارس و خوزستان می تواند به عنوان یک مسیر ترانزیتی عبور موادمخدر قرار گیرد اما حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس این استان سبب شده که هر گونه تحرک قاچاقیان مورد تیررس قرار گیرد و فضا برای فعالیت آنها ناامن شود.

کرمپور در تشریح کشف یک محموله ۸۰ کیلوگرمی عنوان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع، محرز شد متهم با یک دستگاه خودروی زانتیا قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان فارس به استان بوشهر را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یادآور شد: با رصد دقیق محورهای مواصلاتی ورودی استان خودروی مورد نظر در ورودی شهر گناوه طی یک عملیات پلیسی توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

کرمپور ادامه داد: در این عملیات ۸۰ کیلوگرم مواد روان گردان از نوع حشیش کشف و یک نفر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.