حال هیچ یک از ورزشکاران حادثه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد وخیم نیست

مدیر بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج گفت: حال هیچ کدام از ورزشکاران در حادثه رانندگی جاده یاسوج به بابامیدان وخیم نیست.

محمدامین نیکویی مدیر بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج گفت: تمامی ۱۰ مصدوم حادثه رانندگی در تونل سوم در جاده ارتباطی جاده یاسوج - بابامیدان در بیمارستان شهیدجلیل پذیرش شده اند.

وی با اشاره به بدحالی ۲ نفر از مصدومان این حادثه، اظهار کرد: هم اکنون کار‌های مقدماتی برای انجام عمل‌های جراحی آنان در حال انجام است، اما حال هشت مصدوم دیگر خوب است.

مدیر بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج تصریح کرد: هفت نفر از مصدومان این حادثه دانش آموزان نوجوان پسری بودند که در رشته کشتی فعالت داشته و از شهرستان باشت عازم سفر بوده اند.

رییس مرکز اورژانس و -فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: در این حادثه رانندگی ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

جهانبخش وحدت نژادافزود: در سانحه رانندگی مذکور که ساعت ۱۶ امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد، هفت دانش آموز و سه نفر دیگر مصدومان این تصادف بودند.

وی ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی با مشارکت امدادگران هلال احمر مصدومان این سانحه را پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج انتقال دادند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از وقوع یک سانحه رانندگی دیگر در جاده ارتباطی سرفاریاب - دهدشت خبر داد.

وحدت نژاد تصریح کرد: در این حادثه رانندگی که یک دستگاه خودرو وانت پیکان در منطقه شراب گرو از جاده منحرف شد، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: تمامی مصدومان این حادثه نیز با آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

وحدت نژاد یادآور شد: حال همه مصدومان این حادثه مطلوب گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.