لیگ عربستان

پیروزی الاهلی با هت تریک ستاره سابق لیورپول

الاهلی با درخشش فیرمینو موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی لیگ عربستان شد.

در دیدار افتتاحیه فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، تیم الاهلی که پس از یک سال دوباره به این رقابت‌ها بازگشته و خرید‌های سرشناسی داشته، با بهره‌مندی از ستاره‌های نامدارش از جمله ادوارد مندی، روگر ایبانز، فرانک کسیه، ریاض محرز، مکسیمین و روبرتو فیرمینو مقابل الحزم قرار گرفت.

الاهلی که سال گذشته به لیگ یک عربستان سقوط کرده و دوباره مجوز بازگشت به سطح اول فوتبال این کشور را به دست آورده بود، از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شهر جده به مصاف تیم الحزم رفت تا نخستین بازی فصل خود را انجام بدهد.

شروع بازی برای الاهلی در حضور تماشاگرانش شگفت‌انگیز بود و آن‌ها توانستند در دقیقه ۶ روی ارسال تماشایی علی مجرشی از جناح راست زمین و ضربه سر دیدنی فیرمینو به زیر طاق دروازه الحزم گل اول بازی را به ثمر رسانند.

بازیکنان الاهلی پس از به ثمر رساندن این گل تاکتیکی و کاملا تمرین شده، در دقیقه ۱۰ هم دوباره به گل رسیدند و این بار پاس در عرض ریاض محرز در داخل محوطه جریمه و ضربه تمام کننده فیرمینو به تور دروازه چسبید تا این ستاره برزیلی در نخستین بازی رسمی برای باشگاه جدیدش دبل کند.

نیمه اول با پیروزی ۲ بر صفر الاهلی پایان پیدا کرد، اما دروازه این تیم در دقیقه ۵۰ روی اشتباه عجیب ادوارد مندی در زمان خروج از محوطه جریمه و پاس به وینا و ضربه فنی چیپ این بازیکن برزیلی سابق گرمیو و خرید جدید باشگاه الحزم باز شد.

الاهلی پس از دریافت این گل دوباره شکل هجومی گرفت و حملات خطرناک دیگری داشت تا اینکه موفق شد در دقیقه ۷۲ برای سومین بار روی ضربه سر ریباند شده فیرمینو و شوت این بازیکن در برگشت دروازه حریف خود را باز کند و اختلاف را به دو گل برساند.

تیم فوتبال الاهلی در بازگشت دوباره به لیگ حرفه‌ای عربستان و تنها بازی روز اول این رقابت‌ها موفق شد به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کند و شروع مقتدرانه‌ای در جدال با تیم الحزم داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار